Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1797 ggr
simudainkain
0

God morgon 2/5

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon 2/5….

Nu är det försommar. Efter vintern känns det fortfarande ovant för mig.

Idag är jag ledig från jobb. Ska gå på en föreläsning om retorik ikväll. Ska bli till nytta både på jobbet och privat. Läste en bok av föreläsaren om härskartekniker. Mycket tankeväckande.

Så totalt sett blir det ännu en lugn dag. Med 10 dagar kvar till semester, börjar kännas som det kan bli av. Flört

Skogshumblan
0

God morgon! Strålande sol men svalare temperatur. Dagen ser lovande ut ändå:) Simudainkain vilka härliga bilder! Me like! Hoppas ni får en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

nillanb
0

Godmorgon på er!

Härligt att räkna ned till semester SimudainkainGlad

Även här har det varit en kylig morgon men solen lyser och det är härligt vackert!

I dag ska jag inte göra så mycket jag är trött efter att ha fått låna mina små barnbarn, så det blir en lugn dag så lilltjejen har en något sådär fungerande mamma när hon kommer hem från skolan.

Önskar er alla en härlig dagKyss

Doris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag

Jag börjar och må lite bättre nu i min förskylning Bra att det går åt rätt hållGlad Ska sätta om lite plant och göra lite pappersarbete idag. Ska vara ute lite också, behöver frisk luft. Vi har ju får och under förra veckan fick vi lamm De är ju jättesöta tycker jag men tyvärr så växer ju dom ju fort.

Ha det bra idag alla

kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Denna nyhet har jag väntat på i tio år snart.

http://www.dn.se/

Här skiner solen men det har varit en kall morgon och kommer inte att bli så varmt idag. Max 10 grader. Igår eftermiddag kom där ett rejält regn. Det doftade så gott av regnet. Jag var tvungen att ha fönstret öppet och släppa in den friska doften. Lite tolig är jag men det underlättar………

Idag blir det att jobba med målning samt att börja förbereda för två nya. Det är mycket idéer som bara sprutar fram och som jag vill göra förlagor av medans jag kommer ihåg dem.

Och så ska jag sätta upp sommargardinerna i köket. Hoppas att jag inte behöver lägga ner dem!

Ha en bra dag, denna måndag som är en helt vanlig dag Glad

simudainkain
0

Tack Skogis och Nillan.

Ja, lamm är hemskt söta. Bara ännu mer höglljudda än fåglar på morgnarna… Minns besök hos kompisar som barn.. Skrattande

Elpida
0

God middag!

Idag var det frost och nollgradigt när jag steg upp, solen tittar fortfarande fram men regnmolnen hopar sig allt mer. Det behövs lite regn för det är ganska torrt ute nu. Huvudsaken är att det blir fint till helgen när jag ska på ett litet retreat där bl a mina tarotlekar, änglakort och pendel följer med Glad.

Helgen försvann i lägenhetsstädning och vilande av en öm kropp. Som tur var slapp jag laga middag igår för lillasyster bjussade på gott! Ikväll ska jag köra Zumba och pilates som vanligt, jag hoppas det hjälper kroppen mer än det stjälper idag!

Jag ääälskar lammungar. Det var det bästa med somrarna, när man fick komma till mormor och hjälpa till med de nyfödda små ulltussarna!ö

Hoppas ni har en skön måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Hej finingar

Även här fick jag skrapa rutorna på bilen i morse, kallt som attan, ändå hade jag bara fleecen o T:shirt, det är ju vååååår.

Nu skiner solen men den värmer inte upp som i förra veckan.

Drog Rättvisan i morse - lite kul med tanke att jag inte fick iväg deklarationen förrän under eftermiddagen.

Hoppas Er dag varit bra och att känslan från i morse sitter kvar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot