god morgon 1/5
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon 1/5
Här är ingen riktig sol och +1. Har nu en helledig dag och 11 dagar kvar till semester. Sov ut ordentligt igår och vaknade nu supertidigt. Är fortfarande förkyld så jag tar det lugnt. Ska komma ut i alla fall och göra något.
Läser om Kvinnors vrede igen. Hade köpt den själv. Fortfarande mycket nyttig läsning.
God morgon alla! Svalare & inte fullt så soligt här idag. Skönt med lite regn som kom igår. Idag är det städdags här och så judo. Har inte tränat på två veckor så jag längtar! Ha en bra dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pagan, inte bara i morgon om jag känner min kropp ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag!
Värmen är nog borta för denna gången. Just nu klockan 11.15 är det 10 grader i skuggan, blå himmel med en massa moln på intågande. Så om inte solen får värma dagen så blir den inte mycket varmare. Trist att behöva ta fram strumpor och jacka igen, men å andra sidan så är ju inte denna värme vi haft nu normal för årstiden. Men jag har fått fin färg i alla fall och får väl acceptera lite "normala" dagar nu. Man får se det positiva i allting, att jag kan måla så att penslarna glöder.
Men idag blir det lugna puckar. Kanske jag plockar fram snabeldraken och drar en tango runt lägenheten. Promenad kan det ju bli om det inte regnar. Vi får se.
Jag ska inte demonstrera idag i alla fall :-) Men jag ska lyssna på Lunds Studentförening när de sjunger in våren från Akademiska Föreningens trappa. Det gör jag varje år!
Ha en trevlig första maj!
tack Pagan