Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 795 ggr
simudainkain
0

God morgon 27/4

God morgon 27/4.

Här är det svart och +7. Slutar om några timmar. Sedan sömn och lite fix innan nytt nattpass.

Skogshumblan
0

God morgon! Ser ut att bli en fin dag idag även om det är sagt att det blir lite kyligare & våtare än de varma sköna dagarna vi haft nu ett tag. Inte mig emot, regnet behövs! Har börjat få den där känslan i kroppen som säger mig att det nog snart blir tillökning i tarotskaran. Hade den här känslan när jag blev med min första lek (Universal Wait). Ska bli kul att se när det känns rätt att slå till och om det blir den lek jag tror. Inget är som väntans tider, eller hur det nu var… Ha en bra dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

nillanb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag Glad

Efter en skön promenad är det dags för lite arbete..

Vilken hagelskur det kom igår eftermiddag!Förvånad Men nu är det fint igen, inte riktigt lika varmt men behagligt och gött!

I två av grannvillorna har de börjat med dränerings arbetet så det är grävare och lastbilar och ett förfärligt oväsen att sitt ute på altanen och götta sig är uteslutet.

Mitt kyl och frys gick sönder och reparatören kom och tittade på det igår jippi det gick att laga så imorgon kommer han tillbaka för att fixa det! Men attans vad det ställer till det det hade läckt ut vatten så nu är köksgolvet förstört så det blir att fundera på nytt golv också!

Ha en skön dag allesammans!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Denna soliga onsdag har jag inget planerat men det lutar åt solning i parken (som jag snackat nu om en vecka) med kaffe och lunchmacka.

Denna dag vill jag bara ha stillhet och lugn. Inget annat.

Ha en fin dag Glad

Elpida
0

God förmiddag!

Började dagen med ett besök i minstans klass, hon var supernöjd! Dagen har spruckit upp och det ser ganska lovande ut. Igår var jag och promenerade i vårat naturreservat, gigantiska bokar och vitsippebackar - ljuvligt!

#2 Är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod. Hoppas golvet repar sig!

Ha en riktigt skön onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

simudainkain
0

Spännande Skogis! Jösses, Nillan känner med dig. Förvånad

Pagan
0

Så typiskt Nillan, bra att vitvarorna klarade sig, men nytt golv drar med sig så mycket jobb och bröte.

SMHI förespådde moln och kyligt väder här idag, ack vad de bedrog sig. Solen strålar, varmt och vackert. men jag kan hålla med Skogis regnet behövs. Så jag tycker det kan regna mellan 23-03 i natt och så är det vackert väder igen.

Hoppas Ni haft en bra dag så här långt, själv har jag jobbat, åkt de vanliga 6 milen, ska strax göra en pasta sallad men först ska jag sätta mig och avnjuta en kall öl på altanenSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

Då det troligen inte blir jobb på ett ställe i maj, önskade jag mig jobb på ett annat. Sssss, gissa vem som ringde mig idag….!

Nu ska här fokuseras på det jag vill och behöver… No more negging…

CoolSkrattande

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Det blev 1,5 timmes solning i parken. Åhhh denna ljuva försommarsol! När jag sedan kom hem blev jag så trött som om någon hade slagit mig med en klubba i huvudet. Hur kan man bara bli så trött???? Känns nästan som att jag har fått healing. Kan det vara så månne?

Skulle sätta upp sommargardinerna i köket men gitter inte. Det får bli lugna gatan resten av dagen. Jag blir säkert pigg när klockan börjar närma sig elva ikväll…………..Cool

Skogshumblan
0

Simudainkain, ja det gäller att veta vad man tänker så man får vad man vet om;P Gilla, blir också så "klubbad" av att sola eller vara ute i solen. Tror det är healing för frusna kroppar från solen. ;) Lycka till med gardinbytet i natt;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Aj aj aj! Varför tar solen mycket mer på gräsmattan än på balkongen?

# 9 - Jag tror att det var lite healing i solandet idag. Det var så otroligt skönt och jag njöt till 200 procent. Kanske detta bidrog till viss healing. Men aj aj på ryggen!!!

Jag tror att jag skjuter gardinuppsättningen till morgondagen. Känner mig fortfarande lite "klubbad".