God morgon 26/4
God morgon 26/4.
Här är det molnigt och +8. Ska jobba dag idag. Har dock inga anlag. Räknar ner till semester…
Ha en bra dag alla. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det här med vad man tänker på verkar funka super just nu. Stönade igår kväll, när jag vaknade inatt och när klockan ringde imorse. Tänkte intensivt på att jag inte bara vill ha ett lugnt pass, jag vill vara ledig. Tjoho, de hade trasslat till det. Min bokning var borta. Ska nu lägga mig igen. Ev. ska jag jobba där inatt…
De ringde just ska jobba där inatt…. 
Zzzzzzzzzz
God förmiddag!
Åter en solig dag. Jag ska försöka hinna med att få hit vaktmästaren, samt att sola en stund nere i parken.
Håller också på med ett porträtt som verkar bli bra, fast man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken 
Ha en bra dag! 

Låter som du har gott flyt nu simudainkain, surfa på vågen
Här är det soligt och varmt. Jösses vad härligt. Var på jobbet under förmiddagen och har flexat ut, veckohandlat och varit på plantaffären. Skulle "bara" köpa lite penséer, men det bidde lite till. Det får gå i lila iår i krukor & lådor. Från svagt blå till svagt lila. En skön mix av olika "vadvardetnudehette" blomster. Så det blir till att påta vidare under dagen.
Min kropp värker efter helgens bravader och trädgårdspyssel, finns inte en muskel som inte ropar på hjälp. Kunde inte ens knyta skorna i morse. Jag får lägga till lite tänjövningar på schemat om jag nu når ned till tårna
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God middag! Hoppas ni alla haft en skön dag. Här sken solen redan i morse vid fem när jag vaknade. Underbart! Ha en fortsatt trevlig dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God eftermiddag!
Jag har haft en underbar påskhelg och tillbringat så lite tid som möjligt inomhus och vid datorn. Här är det fortfarande ljuvligt väder men lite svalare,,,,vilket är mer enligt årstiden. När jag kommer hem ryker gympadojjorna på och sedan väntar en timmes promenix i skogen!
.
Önskar er en fortsatt skön kväll
Pagan, lite stretch vore nog på sin plats ikväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#6 Va bra…. 
God eftermiddag!
Vaktmästaren har varit här och rensat så nu har jag flöde i både brunnen och vasken i badrummet. Jag läste i en bok att ens bostad ibland kan få samma symtom som en själv, att om propparna går ständigt och jämt så kan det tyda på att man håller på att bränna ut sig, eller om det är stopp i rören så kan det tyda på att man behöver rensa ut i kroppen. Tja, varför inte?? Undrar om det inte var Denise Linns bok Vägvisare som tog upp detta.
Det blev solning på balkongen idag också, tyckte inte att jag hade tid att gå ner i parken. Jag har nämligen målat på porträttet och så har jag klippt håret. Det växer så fort nu när det är varmt och ska man ha en kort frisyr så får man putsa till det då och då.
Då får jag önska, inte herrskapet utan damskapet, en skön kväll