Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmiddag!
Jag sov tio timmar inatt, från 00.45 - 10.45. Jag var så trött igårkväll att jag nästan mådde illa. Men nu känns det bra. Det blev ju en sen start på dagen och nu har jag suttit och uppdaterat min konstsida. Tagit bort lita och lagt till lite, samt lagt ut en "till salu" sida.
Nu ska jag diska och plocka undan lite här, sen blir det balkongen i eftermiddag också. Det blir för stressigt att cykla ner till parken, dessutom för sent. Det kommer en dag i morgon också säger väderspåmännen.
Ha det fint i solsketet 
Min uppdaterade sida
klicka på "Gillas Art"
God eftermiddag
Själv är jag inte så pigg önskar att jag mådde bättre. Hade feber igår kväll men ingen feber nu i allafall. Tror jag har använt ett kilo papper idag
men det är ju tur att det kommer ut ur kroppen det som ska bort. Ska klä på mig och få lite frisk luft. Det är 13 grader varmt i skuggan och solen skiner.
Allting är möjligt
God middag denna påsksöndag! 
Här är det sol och +16. Ska ta det lugnt idag. Bara städa lite. Lite ut i solen.
Game of thrones: Tv-serie baserad på "The song of fire and ice" av G. R. R. Martin.
Här kommer hur Jason Momoa gick spela Khal Drogo…:
YYYYAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!

Hej svejs!
Idag har det varit bikini som gällt under eftermiddagen - helt otroligt med tanke på att det fortfarande är april!!!
Ikväll blir det prommis i skogen och sedan kanske en liten drink för att liksom fira att man är ledig även imorgon, eller för att det är så soligt, eller för att det är påsk, eller för att det är så gott… eller … tja varför inte helt enkelt
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus