Onsdag 20 april
God morgon vänner! Ännu en dag ligger här och väntar på just dig. :) Jag hoppas den blir fin på alla sätt. Själv önskar jag inte bara skön onsdag utan också glad påsk/ Ostara eller vad du nu "firar". Om några timmar sätter jag barnen och mig själv på kvasten ( läses tåget) och styr kosan mot min mamma i stora staden vid havet på västkusten. Äntligen ska vi ses, det var i december vi sågs sist och så länge brukar det inte gå mellan gångerna men vi har varit sjuka här och då blev det inte av tidigare. Må så gott alla så syns vi efter helgen. Kram till er som vill ha.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Skogis och alla andra vänner här. 
Låter som du får en riktig mysig påskhelg Skogis.
Själv ska jag vara hemma med maken och bara koppla av. Jobbar imorgon också sen blir det fyra dagars ledighet.
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God onsdag!
Efter en mulen morgon verkar solen få igenom några strålar iaf, hoppas det spricker upp ordentligt. Å andra sidan ska maken måla altangolvet och då är det bra med "lagom" sol, den kan ju komma med mig hem från jobbet sen
.
Onsdag idag och då blir det ju som vanligt lunch-Zumba för min del. Då kan jag koncentrera mig på lilltjejen ikväll, vi ska påskpyssla och göra lite fint. Det brukar inte bli så mycket men ett ris och några hönor iaf
.
Ha det så skönt hos mamsen Skogis och en underbar dag önskar jag er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Det blev en hackig sömn inatt. Katten lekte och hittade på nya sätt att väcka mig.
Idag ska jag åter igen till köpcentrat. Ska byta halsbandet jag köpte igår. Det sitter inte bra på blusen så jag ska se om jag kan hitta något annat. Detta halsband kräver en slät tröja eller bara en urringning, ingen krage eller annat som finns på min blus.
Men jag måste ju iväg ändå och köpa hem lite mat till påsken. Jag blir alltid lite stressad med så många dagar att köpa till. Vill inte behöva planera mer än en dag framåt. Jag hatar sådana här helger då folk blir galna i affärerna, men nu slipper vi ju julklappar tack o lov!
Vädret är just nu lite mulet och lite småregn men just nu lovar vädermannen på lokalradion att solen ska komma fram och det ska bli 17 grader i eftermiddag. Så jag hoppas på att få en stund i solen idag också, även om jag brände mig på ryggen igår.
Nu får ni ha en bra dag - i morgon far vi till Blåkulla!
God middag och Glad Påsk till eder alla!
Här är det lite sol mellan molnen och +15. Kinesiska doktorn sa mina pulsar var ännu bättre igår men undrade fortfarande vad jag äter. Hm, fortsätter på samma sätt. Den nytttiga maten får vara superprioriterad efter lång tids slarv…!
Idag ska jag bara göra ett litet kvällspass… Lite handla och städning.
Ha en bra dag och en fantatisk påsk!
Glad påsk till er alla! Jag fick panik hungerkänslor och ska ta mig lite kvällsfika…
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
Godkväller!
Återigen blev det en vända på köpcentrat men jag lyckades hitta ett halsband som kostade exakt lika mycket som det jag köpte igår, och detta är precis vad jag skulle valt från början. Dessutom så passade det precis ihop med örhängena som jag köpte igår. Sen köpte jag lite påskmat och påskägg till barnbarnen. Men jissus vad det går åt pengar!!!!!
Och ändå har det inte blivit någon påskblomma. Jag får åka in till torget i morgon och se om där finns någon fräsch påskblomma till svärdottern.
Det blev så varmt att jag fick ta av mig jackan och gå i bara tröjan. Men det blev en stund i solen även denna dag och nu börjar jag få lite färg. På ovankroppen vill säga. Lite galen är man kanske med solen, men med vädret i Sverige så vet man ju aldrig om man får sol eller inte, om det är sommar eller vinter nästa vecka.
# 4 - Vad menar du med pulsar. Har man mer än en? Vad är detta för doktor och vad får du för behandling?
#6 De mäter pulsen mer noggrannt inom kinesisk medicin. Hon har läst kinesisk medicin med inriktning på akupunktur.
Det jag oftast får är akupunktur och koppning. Ibland skrapning längs lungmeridianen på underarmarna.