God morgon 19/4
God morgon 19/4 till eder alla.
Gäsp, ska jobba dag idag. Här är sol men bara +1. Ska till kinesiska doktorn efter jobbet.
Ha en bra dag alla.
God morgon. Här ser det lite grått och disigt ut men sfär utlova samma härliga väder som igår. Me like! Båda mina kottar sover än. Ska snart få igång dagen så sonen hinner till förskolan och dotera och jag får några timmar för oss själva. Ha en underbar dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Det är verkligen en god morgon. Solen kom in och väckte mig, fåglarna sjunger för glatta livet, ljuv musik på stereon i bilen och världen är just nu bara så härlig! Visst finns det alltid små gruskorn men just idag ska jag bara var glad och njuta!!!
Önskar er en fantastisk dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Men Simu, ska du verkligen jobba idag? Du vet väl att man ska vara rädd om sig så länge man har sig 
Strålande sol idag också. Nu ska jag ge mig iväg på köpcenter så att jag kan få en liten stund i solen i eftermiddag på balkongen.
Tjingeling!

#3 Pja, det var nästan inget att göra. Gick bra… Tack för omtanken. 
God eftermiddag.
Det är sommar idag också och jag har suttit på balkongen en stund i solen nu på eftermiddagen. Innan var jag iväg på köpcentrat och handlade en present till sonsonen som ska ha kalas på långfredagen. Han fyllde sju igår. På önskelistan stod en Harry Potter bok och så fick det bli. Sen köpte jag en stor skjortblus modell tält i vitt linne. Med en lång ärm som man kan lägga upp och fästa i band med spänne. Jag älskar stora vita linneblusar på sommaren, snyggt till jeans. Tänkte ha denna på långfredagen till mörkblå jeans. Hittade ett fräsigt halsband i hippiestil, billigt på Glitter.
Ja nu kanske man ska börja grunda på en ny målning…….. Jag håller på med ett porträtt nu men måste ju ha något annat också.
Undrar hur länge denna värmen ska hålla ……….