Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1216 ggr
[GunillaR]
0

God morgon 9 april

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Detta är skrivet mitt i natten.

Jag kommer att dra ur pluggen nu innan jag går och lägger mig. Sedan ska jag ominstallera operativsystemet och mickla och trickla hit och dit.

Förhoppningsvis ses vi på måndag, kanske redan på söndag.

Skogshumblan
0

God morgon! Ser ut att bli en jättefin dag ute idag. Solen skiner redan för fullt. Hoppas ni andra har lika fint och att ni får en skön lördag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

simudainkain
0

Lycka till Gilla…

Så efter regn kommer solsken Skogis, Flört.

God morgon önskar jag alla. Här är det lite sol mellan molnen igen och +4.

Ska fixa lite innan ett kvällspass. Börjar se fram emot semester känner jag. Hela åtta dagar i mitten av maj, längtar….. Tungan ute

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan här vaknar jag till solens strålar igenom persiennerna. Hela världen känns full av värme och så himla underbart. Även hunden blir inspirerad av våren. Skuttar som en valp, gamla tanten.

Är ledig helt och hållet under dagen - ingenting inplanerat och ikväll är jag bjuden på tre rätters middag hos en kompis. En del mingel lär det bli och goda viner.

Hoppas alla får en underbar lördagSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

simudainkain
0

#3 Ledig och bjuden på kanonkäk i trevlig sällskap, Weow! Flört

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Solen strålar, fåglarna kvittrar och det är ljuvligt ute. Tungan ute Ensamtid idag tillsammans med vovven.

Var i Lund i torsdags och gjorde en magnetröntgen. Jodå inget konstigt hittade dom, men dom kollade ju inte huvudet förståss… OskyldigFlört Däremot var jag svårstucken (händer ibland) så ett blåmärke ovanpå handen och ett stort på insidan av underarmen sen två små på den andra armen. FörvånadGlad Tur man inte är spruträdd.

Dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag gör mig fri från destruktiva rädslor och tvivel."

Önskar alla en härlig solskensdag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

silverljus
0

Godmorgon!..vilken strålande dag…solen skiner, varmt ute ..Glad

ska iväg å köpa nya jogging/walking skor, gäller ju ha bra på fötterna för knäet bla..såå…

..hoppas ni alla får en riktigt bra dag …Glad

[GunillaR]
0

Godkväller!

Installationen är gjord. Det tog en del tid i anspråk, vi hittade inte internetanslutningen och så kom sonen på att kanske vi inte hade installerat drivrutinen för nätverkskortet. Men nu är det gjort som synes.

Men än är det mycket pyssel kvar, att installera program.

Förresten så har jag laddat ner Panda Antivirus gratisprogram. Nu ska jag bara klura ut hur jag får in mina epostadresser i Outlook Express och få till min gamla epostadress. Eller så intar jag soffan med en bok istället och fortsätter i morgon.

ha det Glad

Doris
0

Hej sitter uppe mitt i natten  Jag har gjort lektion 7 så nu ska jag bara skriva ner i tråden men gör det i morgon sön. Min yngste har fyllt 16 år i fredags så vi har firat honom både fred och lördag. Nej jag måste nu gå och sova

God natt

Kramar

Allting är möjligt