God morgon 1/4
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon till eder alla 1/4.
Här det gråmulet, regnigt och +2.
Efter att ha använd aurasomaflaskan man skulle sova av utövar kvällsyoga sov jag som en stock. Känner mig inte riktigt vaken ännu.
Idag ska jag repetera HLR och sedan göra ett litet kvällspass på ett annat ställe.
Ha en fantastisk första april.

God morgon finingar!
Min sväng till Herbalife-tjejen för att "bara" hämta kassen blev 1.1/2 timme långt,,, inte precis vad jag planerat. Det var ramaskri hemma, kändes som om jag rymt med dagskassan från jobbet typ…ändå visste de var jag var och att jag hade mobilen med mig…
Ikväll blir det födelsedagsfirande av brorsans 15-åring och sedan fredagsmys
.
Lycka till Pagan hos medíumet - jag är övertygad om att du har en alldeles fantastisk framtid framför dig!
Kram kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Sovit gott har jag inatt - skönt.
Det är mulet idag men det verkar inte regna. Igår regnade det lite då och då, men det var inget obehagligt regn utan stilla vårregn. Jag var ute på promenad när det regnade men hade paraply med mig som tur var, annars hade jag blivit dygnsur. Nu skulle det ju bli varmt i helgen!
Idag blir det målande och skissande för hela slanten.
Se upp för lurisar idag 
god morgon!…
ledig dag, trist väder, småsnöar. ..men som man säjer, "snön ska snöa bort"..så då får vi hoppas denna snö tar bort den gamla…
planer för dagen är ..träna, sväng till stan …
ha en bra dag all
# 0 - Deep Purple, jag dreglar 
Kontrar med något passande i eftermiddag 
God eftermiddag
Har sovit på förmiddagen Vakna vid 11 till ett jättefint väder med sol och plusgrader ute . Jag har nu jobb i natt och hela helgen .
Jag får önska alla en trevlig helg
kram
Allting är möjligt
God middag sköningar! Förmiddagen har gått i ett huj! Lekte och fikade med en kompis och hennes minsta. Inget vidare väder, mulet grådisigt med fuktig luft. Men dagens dos av frisk luft och motion är avklarat! Ha en skön fredag vänner och glöm inte att narra någon "första april"!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmiddag allesammans 
Just nu njuter jag av en snäll make som tog min bil och sommardäck och kört in för att byta, jag kunde bli hemma med hunden, och det tackar jag för. Två veckor kvar till rehabsamtal, och tankarna far åt alla håll för tillfället.
Dotra fortfarande dålig, med en 50% styrka i händerna och 75% känsel kvar. Hon går hos sjukgymnast och gör precis det hon blir tillsagd att göra.
Min far var inne och vände på lasarettet, hade fått en liten stroke, igen
Jag är imponerad av honom. Han har haft tre hjärtinfarkter en bypass-operation och tre-fyra strokes. I maj fyller han 84 år.
Så ni får ursäkta min mycket dåliga närvaro här. Jag är väldigt splittrad för tillfället. Fast mår rätt bra annars. Nåja allt löser sig säkert till bästa.
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Den snabbaste vägen till hälsa är att fylla mitt sinne med vänliga tankar."
Önskar alla en skön eftermiddag och kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Stooooooor kram till dig Isa 

"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Goda energier till dig Isa. Skönt att den jobbiga sits din dotter och pappa hamnat i inte blev värre och att de båda verkar repa sig. Många kramar.
/ Skogshumblan

jag hänger på gruppkramen till isa. Lilla gumman så mycket omkring dig. Förstår att du har tankar som spinner loss.
Här är det just nu lite omtumlande. mediumet sade många klockrena saker. Det var mycket givande måste jag säga. Livet ger och livet utmanar - what else is new??
Just nu njuter jag av att det är fredag och ledighet imorgon. Så himla skönt!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
XXX till dig Isa!!! Ta hand om dig.
Interesting Pagan..
Tack för alla kramar. Kramar tillbaka. Ja det är många tankar som snurrar. 
Det som är svårast för mig är att inte veta hur det blir med mitt jobb. Om jag flyttas helt från avdelningen eller jag får andra uppgifter inom avdelningen. Känner mig lite kluven för jag har sååå bra arbetskamrater och en toppenchef som verkligen lyssnar och bryr sig oavsett om det gäller jobb eller privatliv. 
Pagan jag hoppas du fick de svar du hoppades på, mina tankar snurrar ofta åt ditt håll också. Mitt huvud känns ibland som ett sånt där kalendioskop (stavning) där varje konfetti är en tanke. 
Men även om jag är dålig på att skriva för tillfället så smyger jag runt och läser varje dag.
Får ju abstinensbesvär annars.
Kram Isa, så skönt att ni finns här.
Haha det där om konfetti och snurra runt känner jag igen. Fast jag säger att jag har en myrstack där tankarna är myror och far ju runt som jag vet inte vad…
/ Skogshumblan
Hehe ja det är ju samma sak ungefär. Tankarna far som små fragment, runt och ställer till "lite" oreda i tankebanorna.