Godmorgon 29/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon på er allesammans
Här har det kommit mer snö igen!!!
Blåsorna på händerna har läkt men de svider och kliar ännu, men nu är det lättare att använda händerna i alla fall
, utan allt de behövt vara inlindade i.
Jag önskar er en härlig dag!
God morgon! Nillan, så skönt att det läker och att du kan använda dina händer lite igen. Hoppas det fortsätter så:) Här snöar det och är så trist väder… Båda barnen blir hemma idag då sonens krupp & allergi sitter i än. Fick mediciner igår så vi hoppas att det hjälper. Ha en skön dag alla goa tarotvänner!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag!
I natt har jag sovit "sju kvart i timmen". Härligt!
Vädret ……….det är mulet men vädergubbarna har lovat lite sol i eftermiddag. Jag behöver köpa lite konstärsmaterial och det är väl lämpligt att göra detta idag.
Jag blev klart med tvätten igår och det känns jätteskönt.
Ha en bra dag 
Här är fyra nyanser av grått ute. Sol i em låter bra, blir det så här baxar jag ut barnen, allergi eller ej- sonen ska ut! Han river snart huset i ren överskottsenergisk frustration! Kanske kan locka med dem på en lite rekogniseringsrunda i trädgården för att leta vårtecken? Såg att snödropparna kommit fram på de platser i trädgården där solen ligger på mest! Härligt med vår! :D
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Va bra Nillan att händerna är bättre… 
God middag på er. Här är det grått, snöigt och 2-gradigt. Ska inte jobba mer idag. Skönt… Ska däremot till den kinesisike doktorn. Ska fortsätta varva ner så jag får sova lite mer. Skönt i alla fall med färdiga soppor i frysen när jag är nyvaken…