God förmiddag 10/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag alla!
Här är det strålande sol och 0-gradigt. Lite förkyld idag också. Ska till kinesiska doktorn idag också. Gör yogan efter, sömnig idag. I eftermiddag ska göra mitt första Chi-ball pass. För att sedan jobba natt.
Ha de´.
Godförmiddag!
Regnblandad snö, eller snöblandat regn. Igårkväll blev det ishalka, men nu verkar det som att temper ligger över nollan. Men det är säkert inget skönt väder att vara ute i.
Jag har blivit störtförkyld, tappat rösten och har feber. Så det blir väldigt lugnt för mig idag.
Ha en bra dag, i morgon är det fredag 
Godmorgon Simudiankain och alla andra. 
Här kommer det snöblandat regn.
Var inte kul att köra hem igårkväll. Först regnade det sen snöade det och blev lite slaskigt, sen frös det på det, så särskilt fort körde man inte, men hem kom jag och bilen iallafall. 
Simudainkain det låter spännande med kinesisk doktor. Vill du berätta? Och vad är Chi-ball pass. (Ja jag är rätt nyfiken på allt som allt som jag inte vet något om)
Lite småsnuvig och stel annars rätt ok, haft mycket bra jobb denna veckan.
Länge sedan det kändes så bra i kroppen. Kan nu bara motivera mig att lyfta från stolen och kravla upp på löpbandet, så hade det varit ännu bättre. 

Dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag släpper mig själv och andra fria från det förflutnas smärta."
Ha en härlig dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Nämen!! Gilla du hann smita emellan
Godmorgon på dig och krya på dig.
Vilken söt elefant 
God förmiddag allesammans och krya på er
Tack Isa för de fina raderna från L.L Hay!
I går på kursen gjorde vi ännu en tidigare liv övning.. Jag tog mig till ett liv som skulle kunna förklara mina värkproblem i detta livet.
Jag hamnade i ett liv i -40 talets krigseuropa, Ja upplevde ett liv som man, mitt liv slutade sönderslagen i förintelselägret Treblinka..
Önskar er en finfin dag!

God förmiddag!
Det verkar som vi har samma väder som nere i skåne, Simudaikain har tagit över den härliga vårsolen. Jag hoppas det inte dröjer allt får länge innan jag ser den igen.
Efter jobbet idag ska jag på syjunta med jobbtjejerna… eller vi syr ju inte, vi äter och pratar
. Efter det ska jag gå ett Zumbapass för en tjej som ska börja köra egna pass, hon ville ha kritik. Det blir 4 pass denna veckan, kan hoppas det märks på vågen oxå…
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag!
En stoooor krya-på-er-kram till alla sjuklingar. 
Sitter och väntar på att jobb ska infinna sig samt fasar för det nya snöovädret som utlovats.
Usch!
Hostan vägrar lämna min kropp, dessutom så har jag ju den däringa febern som kommer och går. Känns som en influensa som inte riktigt bryter ut men som kroppen ändå inte klarar av att ta hand om själv. Typiskt!
Vill tacka Isa för de fina orden. Tack tack! 
Oj! Lycka till med alla Zumbapass Elpida. Det vore ju själva f-n om det inte märks på vågen! 
Kram på er!
"Låt själen vara fri"
#1 Isa
Har varit extremt trött efter att min mormor dog i höstas ovanpå allting annat. När jag varit på Thaimassage i fredags och magen kom igång en stund bestämde jag mig för att det var dags för lite akupunktur igen.
Via Bokadirekt.se hittade jag en kinesisk doktor. Jag har fått akupunktur, koppning. skrapning och lite tuinamassage. Behövde går varje dag denna vecka, det var inte mycket energi i min kropp… Sover bättre, magen börjar komma igång och det är lättare att andas. Det är dock inte alltid det behagligaste. En fördel nu när jag är fortfarande trött är alla färdiga soppor i frysen från detoxen.
Skulle börja med dans igen var tipset från den helande beröringen för att väcka min kvinnliga sida till liv. Då alla dansskolor ör igång köpte jag årskort på simhallar, för de hade dansaerobics av olika sort. När jag skulle boka första passet, upptäckte jag Chi-ball. Min yngsta syster som varit yrkesdansare tycker att det är mycket effektivt. Jag har bara provat en gång med henne innan. Den kinesiska doktorn sa att yoga och qui gong var bra för mig nu. Detta borde vara ett bra komplement till mitt personliga yogapass.
Här hittade jag en bra beskrivning:
http://www.anitasbalansochharmoni.se/chi-ball/
#5 Nilla
Vad spännande! 

Jösses nillan. Vilken tidigare livs upplevelse. Har också funderat på om jag levt under den tiden och vad jag var för människa då. Inte alltid man vill veta svaret kanske….
Krya på dig Gilla och du också Isa. Det var ett tag sedan Ni var 100 båda två. Jobbigt när det går i ett. Kramar till er.
Här är det ett evigt snöande och regnande slush puppy på vägbanorna och is i botten. Himla tur man slipper cykla de tre milen till jobbet iallafall.
Har sett att väderkartan lovar bättre väder i helgen - såg ut som i stort sett hela svergige skulle få bättre väder utan just där Simudainkain bor, så tråkigt!!
Kram på er
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväll! Kikar in en snackis och säger hej. Dagen har gått i ett med lektrött ho en kompis, läkarbesök med snarkande dotera & sen fort hem och fixa mat. Nu är det dags att masa i väg den här kroppen på lite ju jutsu. Ha en trevlig kväll alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#8 Simudainkain Tack för svaret. Jag beklagar, det är svårt att mista någon man tycker om.
Kollade din länk. Det verkar ju jätteintressant.
Önskar dig lycka till och hoppas att du snart hittar din energi igen.
Hejhej Nillan, Elpida, Nessan, Pagan och Skogis.
Måste säga, det var lääänge sedan jag kände mig så pigg efter jobb med en vad ska jag säga… en mjuk trötthet i kroppen inte den där stela tunga tröttheten. Mina erbetskamrater tycker nog jag är lite knäpp som gillat min maskin.
men jag har haft en liten maskin som jag kört halvautomat med i tre dagar och skillnaden är milsvidd, för mig. 
Kram Isa
#9 Pagan
Yep, här är snöslasket, men jag ska jobba natt hela helgen, så då sover jag kanon.
#11 Isa
Tack Isa. Chi-ball var jätteskönt igår. Tog den röda bollen för energi och med kaneldoft…