Godmorgon 23/2
Godmorgon på er allesammans
Åhh vad jag har sovit gott i natt!
det var nästan svårt att stiga upp i morse…
-11,3 visar termometern idag och ingen sol verkar vara tillgänglig idag, men morgonpromenaden var ju i alla fall uppfriskande, jag längtar efter våren nu!
Ikväll blir det medialkurs igen ser fram emot det
Jag önskar er alla en skön dag!
Det finns bara ett språk - hjärtats språk
Det finns bara en ras - mänsklighetens ras
Det finns bara en religion - kärlekens religion
Det finns bara en Gud - Han är överallt närvarande
- Sai Baba

God morgon!
Sai Baba är klok! Medial cirkel, vad avis jag blir!!!
Här är det sol uppe, ca -18 ute och jag börjar precis tina upp efter bilfärden! Lilltjejen är med mig en stund på jobbet idag, sedan ska hon vara med storasyster här inne i stan. Ikväll går vi på bio och njuter av sportlovet
.
Ha en härlig onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon! idag har jag kapitulerat är hemma och vilar …blir nog läsa lite idag……kallt som..rackarns ..-30 ..less!
#1 medial kurs…oj så trevligt det lät!'
Ha en finfin dag alla
God förmiddag.
Galet kallt här igen. -20 grader men strålande sol. Skönt att sonen är ledig från dagis så man slipper fundera på om han ska dit eller ej… Ha en skön dag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag!
Nu har vi återigen vinter i Malmö med omnejd. Det har snöat inatt
och det snöar fortfarande. Det vräker inte ner visserligen………. Kallt är det också vilket betyder att folk kör och välter och sladdar med sina bilar. Nåja, det går säker över snabbt, snart kommer mildväder. (hoppas)
Undrar fortfarande vad som menas med global uppvärmning……..
God middag!
Strålande sol och bara -10. ska bara gör ett minikvällspass idag, hurra. Behöver en lugn vecka…
Godmiddag allesammans 
Medialkurs. Vad spännande det låter. 
Det tycks vara kallt över allt idag.
Solen har tittat fram lite idag, men det är bitande i vinden.
Läkarbesök idag, så jag har tankarna på annat håll, har skrivit en komihåglapp. Om jag nu kommer ihåg att ta den med mig. 
Dagens tanke från boken I levande nuet av Louise L. Hay.
"Varje erfarenhet gynnar mig. Jag är mitt i positiva förändringar."
Ha en bra dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Måste dela med mig av en härlig bild här hemifrån. Lillasyster, snart 15 månader vaknar efter sin middagsvila, sätter sig upp och har knappt fått upp ögonen innan hon säger "brobrrt"? ( =brorsan) samtidigt som hon pekar mot hans rum. I samma stund han hör att hon vaknat kommer han och ler med hela kroppen, säger "hej lillasötsyster!"
Haha DET är kärlek mina vänner.
Tårögd, stolt och tacksam över de två fina barn jag fått står jag här och ler när jag ser dem leka och hitta på saker ihop.
/ Skogshumblan
Eftermiddag! 
Åh vad kul Nillan, jag är lite avis.
Önskar dig en givande kväll.
#7 Åh men gosungar! <3
Svinkallt i morse, om jag inte såg fel så var det -22. Det har väl stigit lite nu så det är nog en 13-14 minus. Brrrrr…
Efter jobbet ska jag hem till mormor och ta en fika. Hon är nästintill döv så det blir en del skrikande.
Välsigne henne, tanten. 
Ha en fin kväll allihop!
Kram
"Låt själen vara fri"

#6 Tänk, finns det fler än jag som skriver kom-i-håg-lappar som ligger kvar på köksbordet när man åkt? Gud så skönt!
#7 Vilka små raringar, förstår att du är stolt. 
#8 Fika med mormor, det lät rätt mysigt!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#9 Haha ja det kan vara mysigt om hon är på berättarhumör och glad. Hon dras med lite sjukdomar så oftast blir det mest prat om det förstås men men… 
"Låt själen vara fri"

Hejsan allihop
Kallt kallare kallast, men det är lite ljusar i dag än i går. Hoppas du kom i tid till doktorn Isa.
Låter som riktiga raringar Skogis, mina barns vokabulär kan låta lite annorlunda här kan jag säga
Men det är ju också en "typ" av kärlek. Mellansonens favorituttryck på fjortissyrrans exter är "kötthöve!!" och hon kontrar med "ja, en annan har ju ett liv i alla fall" Så visst bryr de sig om varandra de rara liven
Nyss hemkommen och har suttit i tråkmöte halva dagen, nu ska jag renskriva protokoll och kolla vad Ni haft för er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan. Haha jaha vi får väl se hur det låter om 10-12 år då sonen här är 14-16 år :)
/ Skogshumblan