spådom/väglednig....
Hej, jag vet inte om det här är nått man kan be om men jag provar :)
Jag undrar om det finns någon här som kan hjälpa med detta utan att det kostar massor.
Jag har ett medium hemma i min by men har inte råd med henne tyvärr…
kram
Det beror nog på vad du vill ha hjälp med?
En Tarot stjärna ?
Jag vet inte exakt vad jag söker.
är förvirrad och vet inte hur jag ska välja..
vad visar en stjärna?
Har vissa specifika frågor jag undrar över
En stjärna är en läggning som kan visa mer en helhet. Det finns andra läggningar bättre för specifika frågor.
Du får se om någon vill hjälpa dig , du har inte skrivit något om dig själv på din sida tex ålder sånt vill man gärna vet lite om om man spår någon . det är en oskriven lag att inte spå någon under 18.
Hoppas att du förstår det.
Jag det finns många läggningar för olika saker man vill veta.
Som #4 säger så är inte en stor stjärna det bästa om du har en enstaka fråga.
lycka till
Vi gör inga gratiskonsultationer på sajten. För de tarottolkare som tar betalt för sina tjänster är det fritt att kontakta trådskaparen.
Jag förstår allt det där :)
Långt över 18 är jag.Det är egrentligen 4 specifika frågor jag söker svar i så gott det går, även om man inte kan säga exakt det förstår jag ju så klart :)
Gilla det är bra skrivet
Tror inte någon är villig att göra något grattis.
# 8 - Nej det är ju mycket arbete bakom en läggning. Men jag tror inte att trådskaparen var ute efter gratisläggningar denna gången, även om det händer då och då. 
Haha nej Det var jag inte :)
Jag var bara ute efter att hitta ett pris som är överkomligt för mig och det hittade jag ju 
Haha nej Det var jag inte :)
Jag var bara ute efter att hitta ett pris som är överkomligt för mig och det hittade jag ju 
glad att du fan någon som kunde hjälpa dig
tack :-)