God förmiddag 16/1
Jag blev visst först idag också, trots att halva dagen snart har gått! *skrattar*
Har ätit söndagsfrukost i form av ägg och bacon. Ska strax ta fram hårtrimmern för att få lite ordning på skallen…
Resten av dagen blir lugn. Ska posta ett brev, sitta vid datorn, fortsätta att lära känna mina tarotkort…
Ha en underbar söndag - glädje och vila åt folket! 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Goddagens
Här har avverkats morgonpromenad i slask o ishalka. Varken jag eller vovven hade särskilt trevligt. Regnar småspik gör det oxå. Himla ombytligt väder vill jag lova. Har fått sandat infart o stigar på gården för annars vågar jag inte varken hämta tidning eller ved.
Hoppas frissan blev bra maggan. Jag ska faktiskt trimma skallen på min sämre hälft idag. Han bad mig redan igår, men jag var för slapp & slö då
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#1: *skrattar* När man trimmar blir frissan alltid BRA. *påpekar* Kan ju bara bli på ett sätt liksom… typ 2 mm över hela skallen. 
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Sedan jag klippte av mig mitt långa hår så har jag också varit så snaggad men nu i torsdags när jag klippte mig så fegade jag ur. Bad att få behålla lite mer - för det är ju så jäkla kallt nu. Men jag har ju oftast lite mer än 2mm. Glöm inte mössan!
Sajtvärd Tarot
Gomidda!
Börjat fundera över vad vi ska ha till middag idag.. Det lutar åt vegetarisk lasange, men vi får se.
Ha det gott alla!
Kram
Godförmiddag
Jag har sovit jättedåligt inatt. Månstörningar? Kanske.
Nu när jag steg upp fick jag näsblod, men det verkar inte vara något större sprut. Får äta frukost och sedan ta det lugnt idag. Det är mulet idag och plusgrader. mer och mer av marken syns nu,
Ha en skön söndag

God förmiddag!
I går var jag iväg hela dagen och en bit av kvällen på möte, kom hem på en jäkla magkatarr så jag var utslagen hela kvällen. Idag fick jag faktiskt sova ut, tvingade mig att ligga kvar och ignorerade värk coh mage - och det funkade!! Döskönt!!!
Här är det +4 ute och snorhalt, min prommis med vovven var inte heller någon njutning. Kan man stanna hemma idag så är det nog att rekommendera! Inget särskilt inplanerat här, får nog också klura på middagsmat. Det blir nog dagens största projekt som det ser ut nu
.
Gilla behöver fortfarande ta det lite lugnt ser jag!!
Ha det gott med vad ni nu än hittar på!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 6 - Det var bara en liten blödning och inget att oroa sig för. Men visst, jag behöver ta det lugnt - jag vet.
Vad gäller magkatarr, så finns det Zantac att köpa på Apoteket. Det är det bästa som fungerar för mig. Värt att testa!
Goddagens!
Ännu en dag i sjukstugan. Verkar som båda barnen är förkylda igen. Makens penicillinkur borde börja verka snart.
Blir galen av det här eviga sjuka vi haft sen i nov! Längtar till våren då basilusker å annat försvinner med snön;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ta det som en varning Gilla! Dax att varva ner.. 

Jag är så frisk att jag borde skämmas. Inga krämpor alls!!! Jag är frisk i alla väder, alla influensor o magkatarrer kilar vidare direkt, här fastnar ingenting!!Baskilusker o virus bara dunstar när jag visar mig. Jag har det så väldans bra jag!
Dagens bästa affirmation
Sajtvärd Tarot

#7 Käkar medicin mot magkatarren och refluxen men ibland hjälper det liksom inte hur mycket jag än stoppar i mig. Det är bara att sköta mat- och kaffeintaget och vänta ut det
"Du har alltid två val"
God eftermiddag på er ;)
* passar på att hälsa också *
härligt med söndagar, lugnet råder i huset.!
Tyvärr kan man inte säja det om ute idag, snön yr, blåser. vill gärna ta en promenad, får se när dom plogat gångvägarna.
*fortsätter med 10:e koppen kaffe, eller nåt sånt..*L* *
#11 - Inget kaffe, ingen frukt mer än banan, inga råa grönsaker, inga starka kryddor osv.
Hoppas du blir bra snart igen!
Godeftermiddag allesammans 
Förmiddagen ägnade jag åt att "glo" på mina barnbarn
När jag kom hem höll maken på med middag (ja; jag är bortskämd med en hemmamake) Sen har jag legat på extrasängen och småläst lite om spökbilder och en bok om citat. Här ett smakprov:
"Jag har alltid undrat hur det kommer sig att föräldrar känner till allt de varnar sina barn för."
Okänd
En till haha:
"Vissa diem förtjänar inte att carpe"
Rocky
Ha en skön söndagkväll, här blir det tidigt i säng, förmiddagsskift imorgon.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll
Idag har det varit en lugn och skön dag ! Just nu har jag en katt hos mig som heter Baloo! Katten har varit här några timmar och undersöker allt Han ligger nu på en stol och tvättar sig ! På eftermiddagen tog jag en promenad . Det är bara 3- ute så det är riktigt bra väder.
Ha en bra kväll
kramar
Allting är möjligt
Katten Baloo, det låter jättemysigt 
God kväll vänner.
Har just landat i sängen. Fick blodad tand på träning så i kväll blev det ett judopass. Himmel vilken träningsvärk jag har redan!
/ Skogshumblan
#16 Det är så att min sons flickvän äger katten och hon har tagit hit den och det tycker jag är roligt
Förr så var min son allergisk men det verkar ha växt bort !
Allting är möjligt
Pagan. Haha nä jag är så funtad att jag njuter av smärtan- den är beviset på att jag gjort något idag med mina muskler. Vissa visste jag inte ens att jag har;)
/ Skogshumblan

#13 Precis - och det är sååååååå tråkigt!
"Du har alltid två val"
Pagan, smärta som smärta, jag är inte så kinkig, bara jag fått ta i ordentligt ;)
/ Skogshumblan