Enu en dröm
Jag drömde en sådan konstig natt i natt att jag måste skriva den här och fråga vad den betyder. Jag och några kompisar går in i ett rum på internatet i skolan. Vi ska göra läxor men vi började aldrig med det, jalla ville ha sex med alla tänkte å det finns ingen kille här. Så kom alla på att jag hade en kuk, så jag fick ta av mig byxorna och sate mig på toaleten som fanns i rumet. Jag sate mig så att mina fötter var på mina axlar. Så att kuken stog rätt ut. Då började en av mina kompisar att ha sex med mig, och när en av de andra försökte så kom läraren in strängt och sa. Ni får inte ha sex och ni kommer för sent till läktionen.
Jag sukade av lätnad och drog på mig byxorna och sprang ner till klassrumet. I klassrumet fanns mina klasskamrater sedan barnsben. Jag sate mig vid min plats där jag altid sutit. Så räkte jag upp handen och frågade om jag fick gå på toa. Jag ville tårka av min kuk som kändes nersmutsad och äklig. Så jag gick in i toa rumet precis vid klassrumet, men där var det smuts överalt på vägarna och på dörren. Så jag letade efter andra toor och dom gick inte att gå på för dom blev heltvättade, de3 spolade och skrubade på alla toor. Jag sprang runt för att hita en toa jag kände mig så smutsig men jag hitade aldrig någon.
Då vacknade jag. Deta känns så himmla konstigt, att jag drömde en sådan här dröm :S Nästan lite pinsamt att skriva om den här också :)
Hällsningar
inlägget borttaget av moderator

Akumas
Du blev våldtagen och skändad, fylld av äckelkänslor och kände dig oren. En mycket otrevlig dröm. Kan det vara så att du känner dig utnyttjad och att någon drar fördel av dig? Funderar kring dina känslor för kvinnorna omkring dig. Har du någon lagrad bitterhet eller hämndkänsla? Eller någon känsla av att du är ovärdig när det gäller kvinnan. Drömmar representerar ju dig själv och dessa frågor kan ju bara du svara på. Kram från Pagan
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Akumas, jag håller med Pagan att du inte tyckte om denna sexuella situation du upplevde i drömmen och att denna kan spegla något som händer i din omgivning, med dig, eller något som har hänt eller något som du funderar kring om din sexualitet. Sexualiteten är ju ett känsligt ämne som kan skapa många rädslor och oklarheter.
det behöver inte heller handla om sexualitet om en kvinna drömmer om att hon har en penis. Det kan ha med vad man upplever att mannen står för, alltså genuset man.
hej hej.
Tack så mycket för svaren, jag får nog fundera lite på vad deta kan betyda. Jag har varit med om en del jag inte gillar angående vissa personer. Det kan ha med det att göra.
Hällsningar