Min aura
Jag har under senaste tiden upptäckt att jag ser min aura i spegelbilden. Och att den lyser starkare och starkare, eller rättare sagt, att jag ser den mer och mer.
Det började för några veckor sedan då jag stod och tittade efter de grå som dyker upp vid tinningarna och i hårbotten, då jag plötsligt fick se att det började lysa. Men så fort jag försökte koncentrera mig så försvann det. Men jag slappnade av och försökte då koncentrera mig på en punkt bakom mig i spegeln, och då började det träda fram. Svaga färger kunde jag också ana då.
Nu har jag gjort detta några gånger och igårkväll så var det ordentligt lysande. Det var så pass kraftigt att det lade sig över pannan speciellt på höger sida, som en färgad dimma.
Jag såg också färger. Auran var grön ovanpå hjässan och vid sidorna och rosalila längre ner.
Detta är väldigt spännande, speciellt som det kom spontant.
Det finns ju en artikel här om auran och hur man själv kan se, så jag länkar till denna här.
Tack - ja visst är det häftigt. Och speciellt att det kom så spontant. Men jag känner ju hela tiden att någonting händer med mig och att det går väldigt fort nu.
Oj, va kul och jag kan tänka mig att det är vackert då runt dig Gilla som är sån go människa!

Å så spännande! Än så länge kan jag bara se ett litet vitare ljus runt mig när jag anstränger mig (håller handen mot en vit bakgrund), ser inga färger än…men den som väntar på något gott..
Vad roligt Gilla, håll oss uppdaterade!
~ Medarbetare på Tarot ~

Härligt Gilla, du är i full utveckling!! Sug i dig och låt det komma! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Vad häftigt Gilla. Grattis du är på väg. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ja nog händer det saker här.
Igårkväll fungerade det inte eftersom jag hade alldeles för mycket skräp i huvudet. Man måste vara helt avslappnad. Och när jag var tillräckligt avslappnad så var jag så trött att jag somnade i stolen, hi hi!
Vad roligt Gilla! 
"Låt själen vara fri"
Ingen rapport om min aura, men däremot kattens. Just nu ligger hon och sover och jag testade. Det formligen lyser om henne i mycket ljus gult och lika. Det lyste så mycket så jag trodde jag hade fel på synen och fick blinka.
Helt fantastiskt!
Mjaaauuuuu!
Häftigt Gilla :-)
# 10 - Ja det är verkligen roligt när man märker att det händer saker. Nu har jag inte kollat på länge eftersom det har legat en tung energi här, men nu är den borta och jag kanske kan börja lysa igen.
Det är helt klar lättast på kvällen innan man ska gå och lägga sig för då är man i regel avslappnad och nervarvad.
Så det är bara att kolla spegeln vid natt-tandborstningen!
#11 Ja det är spännande att utvecklas.. Ibland händer det saker som gör att det skjuts undan för att sedan kunna tas upp igen och där är du säkert snart igen..
# 12 - Absolut, det tror jag också.