Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2696 ggr
Lalka
0

Elefanten är lös!

Hejsan alla!
Jag är inte direkt ny här, men jag har läst och funnit inspiration här tidigare och känner nu att jag vill bryta min "internet-blyghet". Skäms

Usch. Jag vet inte var jag ska börja… rakt på.

Jag berättade för min sambo igår att kärleken till honom har tagit slut. Att vi måste separera, efter 4 ½ år…
Vi har haft det svårt en ganska lång tid, 1 år iaf, och jag har varit så fruktansvärt rädd att "behöva" göra slut. Men det fanns ingen annan utväg. Det skulle tagit slut för länge sedan…  Han reagerar mest på min självsäkerhet, och det förstår jag.

Sedan jag var liten har jag haft ett enormt intresse för det spirituella och det ockulta, men aktiviteten har varierat. I maj var jag och min sambo på seans och vi fick bla höra det som vi visste, vi hade träffats i ett tidigare liv och vi har några(?) gemensamna spirituella guider. Och så säger mediet att "även om ni två gör slut kommer de att fortsätta hjälpa er båda…" Och jag kände ett lugn. (?)
En bra upplevelse som kickade igång min andlida sida igen. Glad Alltså, jag plockade upp tarotleken.

Nu kan jag inte tänka mig att lägga ner den överhuvudtaget. Den har hjälp mig känna säkerhet i beslut som måste tas, även om det är det svåraste jag gjort. Jag har fått så mycket bekräftelse via korten, och jag förstår att jag har en svår period framför mig…  Jag ska klara detta!

Jag hoppas någon kanske vill skicka en liten stöttande tanke.Jag tänker gå stark ur det här, även om jag kommer förlora en hel del.

Kramar!

Isa56
0

Hej och varmt välkommen. Skrattande

Du får många varma och stöttande tankar från mig.

Att bryta upp ett förhållande är aldrig lätt. Sen spelar det ingen roll vem som lämnar. Jag är gift för tredje gångenOskyldig och nu känner jag att jag äntligen har hittat rätt. Vi har varit ihop i 17 år nu.Skrattande

Så gör det du känner är rätt för dig, även om det är svårt.

Varma kramar Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Lalka
0

Tack! Det värmde. SkämsGlad

Jag är så nervös samtidigt… Äntligen är det sagt och i samma sekund rasar världen, jag är spänd av förväntan samtidigt som jag inte förstår hur vi ska reda ut saker och ting. Skrikandes
Men det är det rätta. Flört

Kramar!

Pagan
0

Hej Lalka

Förstår att du haft en tuff tid bakom dig och att det blir en jobbig period även famöver för dig. Du har tagit ett svårt beslut men så länge du känner att det är rätt för dig så kommer du gå starkare ur det. Jag tycker det är bra att du tagit dig ur din blyghet för oss här på Tarot. Det finns en mening med att du gjort det just nu. Korten kan ge bra vägledning inför saker i vårt liv och gör oss förberedda på det som kommer. Ibland så behöver vi trots det samtala om och kring tolkningarna, livet i stort och smått, glädjas tillsammans och bara småsnacka i allmänhet. Jag hoppas att du kan finna hjälp och stöttning här hos oss. Kram Pagan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Jeremina]
0

Är du säker på din sak så kommer det att gå din väg…lycka till!

Elpida
0

Jag sänder dig starka händer att lyfta dig när det känns tungt! Att lämna något är att börja något nytt och även om det känns jobbigt och svårt så kommer det en soluppgång, och en till, och en till, och en… Man gör en inre resa och kommer ut så mycket klokare på andra sidan - om man ger sig själv tillfälle att tänka efter och växa.

Korten är en styrka för dig - men glöm inte att våga lyssna på din egen intuition och magkänsla.

*Styrkekram*

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

Hej Lalka!

Jag tycker att du låter positiv och stark. Får bra vibbar. Glad

Vi finns här allihop om du vill och behöver prata av dig.

Självklart är det en tuff tid du har framför dig, det är aldrig lätt att bryta upp, även om kärleken tagit slut. Som jag sa; du låter positiv och stark. Håll fast vid det och allt kommer att gå bra. Glad

Kramar

"Låt själen vara fri"