Godmorgon onsdag 13/10
Godmorgon mina vänner
Då var morgonpromenaden av klarad idag visade temometern -2,4 uppfriskande.
Strax ska jag följa lilltjejen till bussen, det är lite besvarligt med höger arm i mitella innanför jackan att hålla ordning på busskortet och väskan men det går.
I dag lovar jag att medan minstan är i skolan så ska jag vila och vårda min lunginflamation, jag ska endast ta hand om hunden och laga mat…
Ha en fin onsdag allesammans

God morgon!
Japp, nu ska Nillan vila!!!! Det är en order!!! ;-)
En ny fin och kall höstdag, det är härligt att leva!LIte träning på lunchen och lite aerobic ikväll, sedan tänker jag ta slappekväll i soffan med ungarna! =)
Ha det gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Idag är jag uppe en timme tidigare. Jag ska på lunch till en gammal barndomsvän som bott i New York och kommit hem nu. Han och jag har inte setts sedan början på 60-talet då han stack iväg.
Det ser ut att vara fint väder idag också, en härlig höstdag.
Ha det allra bäst idag!

Hej hej!
Låter bra Nillan, vila vila vila!
Lite mildare idag eftersom det var mulet i morse.
Nu har det dock spruckit upp så det blir nog kyligare… Brrr!
Idag är det jobb som gäller och ikväll blir det tortyrkammaren (läs tvättstugan) mellan 19-23. Inte imponerad.
Tog en vacker bild på väg till jobbet i morse. Det är taget strax utanför mitt hem på väg ner till stationen. 
"Låt själen vara fri"
Hej alla 
Solen skiner och vi har nyss kommit in från naturen. Det lovas snö till kvällen 
Lägger in Nillan i mjukaste bomull och vaggar henne skönt till ro. Sedan så spär jag på med ett kärleksfullt ljus *ler*
Gilla … mys och umgås och trivs!
Flitiga Elpida … slappa skönt i kväll *ler*
Nessan … tvätten luktar så gott sen 
/kram
Godkväll mina vänner 
Är lite trött och slö ikväll. Nåja har ju faktiskt varit rätt trött den sista tiden, fast ryggen är rätt ok nu. Är fortfarande försiktig med lyft på jobb, och har lättare jobb ett tag till. Jag har en underbar chef som verkligen bryr sig om hur vi i hans grupp mår.
Nillan jag hoppas du har fått vila och mår bättre. Likaså din lilltjej.
Elpida Träning OCH aerobic.
Du var mig en hurtig en.
Jag tittar gärna på, men avstår än så länge, det räcker med övningarna jag fick av sjukgymnasten.
Gilla Hoppas du fick en mysig och trevlig lunch med din gamle vän.
Nessan Tackar för den fina bilden.
Sååå illa är det väl ändå inte, med tvättstugan? Tänk så skönt det känns när det är gjort.
Spanaren Snö?
Och här nere blommar en del av våra smultron om. Fast jag tror inte det blir något mer för jag har skrapat rutorna på bilen hela veckan. Det är minus vid halv fem på morgonen.
Ha en skön kväll
Många kramar från "tröttiga" Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godkväll och godnatt!
Jag har haft en mycket trevlig eftermiddag. Två och en halv timme bara flög iväg. Det var mycket trevligt. Vi hade mer än konsten som gemensamt intresse, även existensiella frågor. Och vi har mycket mer att säga till varandra. Så nu vill vi båda hålla kontakten. Tänk om vi kunde ställa ut tillsammans!
Visst är det väl märkligt att man kan träffas igen efter 45 år (eller kanske ännu mer) och att man kan få en sådan kontakt.
Ja nu börjar det närma sig natta. Tänkte komma isäng i tid för att kunna stiga upp en timme tidigare imorgon. Jag har mycket att göra med målningar och porträtt-teckningar. Hela veckan är bokad!
Sen vill jag börja på material till en utställning.