Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1739 ggr
Pagan
0

Godmorgon Söndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner men det blåser riktigt kallt. Lite frusen efter min morgonpromenad. Hoppas att det blir en fin söndag för Er alla idag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godmorgon Pagan och alla andra. Skrattande

Blåsigt här med, men inte så kallt. Lite småsnuvig idag, får se vad det blir av det.

Ha en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon Pagan och Isa och alla andraGlad

Tidigare sken solen och det kändes riktigt skönt men nu har solen gömt sig och det blåser rejält.

Vi hade lite släktträff i går kväll hos min syster med en av våra kusiner och hennes man som var i sverige på besök jättetrevligt! Så idag är jag lite seg i kolan för det blev väääldigt sent!

Jag önskar er alla en skön södag!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Söndag hela dagen och det bästa är att vi får fylla på den dagen som vi själva vill Flört

/kram

Elpida
0

God förmiddag!

Denna morgon har varit alldeles fantastiskt skön. Precis när jag skulle ge mig ut på en lång morgonpromenad sprack de mörka molnen upp och himlen blev klarblå och skogen badade i höstsolen - så fantastiskt vackert. Jag hade turen att få se två små rådjur - men som vanligt glömde jag kameran, trots att jag tänkte på den när jag snörade på mig skornaObestämd.

Jag har planterat lite prydnadskål och ljung som jag köpte igår, nu står de så fint i sina krukor på förstubron.

Vila, motionera, plocka svam eller bara vara. Samla den härliga energi ni behöver!

Kramkram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Pagan, har du tagit denna bild själv? I så fall finns där en tråd inne på Konstnärer som heter "Tema Oktober" - lägg in den där ;-)

Det verkar fortfarande vara blåsigt och växlande molnighet. Det kan bli en promenad idag, annars har jag inget planerat. Ska försöka slappa idag.

Ha en skööööön söndag Glad

Doris
0

God kväll

Jag arbetar natt hela denna helg så man vaknar  vid 15 tiden på dagen kommer igång vid denna tid. Ska snart äta en god middag som gubben har tillagat Glad

Jag börjar inte jobbet förränn 21 så ska slappa ett tag till tror jag

Ha en bra söndagkväll

Kram

Allting är möjligt