Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2517 ggr
[GunillaR]
0

Ledsen idag

Jag var inne igår och reggade mig på facebook. Och så skulle jag börja söka efter vänner. Den första som sök upp var en väninna som bor i Östersund. Vi umgicks en del när jag bodde däruppe i Jämtland. Men vi träffades på ett internetforum år 2001 och sedan hade vi ständig kontakt.

Vi hade också kontakt när jag flyttade tillbaka till Malmö men så drog hon sig undan lite från nätet efter en jobbig skillsmässa.

När jag var inne på hennes profil igår så såg jag hennes dotter, som jag också har träffat. Och jag förstod att något inte var ok. Min väninna ligger och kämpar för liv och död just nu efter en operation som gick snett.

Och jag är ledsen idag, mycket ledsen. Man ska vara rädd om sina vänner och inte glömma bort dem.

nillanb
0

Gilla så ledsamt!

Tyvärr sker det alltför ofta att kontakten inte upprättshålls när man har ett större geografiskt avstånd mellan varandra… kontakten blir mer och mer sporadisk, även om tanken på vännen ofta dyker upp.

I morgon hör jag av mig..jag ska bara..

Jag förstår hur ledsen och upprörd du måste känna dig.

Varma kramar till dig GillaKyss

[GunillaR]
0

Denna kvinna har haft så många motgångar i livet och har verkligen kämpat. Ensamstående med tre barn har hon kämpat och aldrig gett upp. Livet har inte varit på hennes sida. Ska hon nu inte få någon chans att någon gång få det bra när hennes barn är stora? Ibland förstår jag verkligen inte Guden och hans outgrundliga vägar………

Jag har bett om lite hjälp på healing och jag hoppas detta kan hjälpa henne att inte släppa taget.

Isa56
0

Gilla så sorgligt. Jag säger som Nillan, det är alltför lätt att det blir… Imorgon ska jag..

Varma kramar till dig och henne med familj.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

Gilla jag vill ge dig en kram och medkänsla från mig det är alltid svårt att få ett jobbigt besked

Tänker på dig och hennes familj

kramar

Allting är möjligt

Doris
0

dubbelt inlägg

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Våra vägar möts och vi ger intryck och avtryck vid varje möte, sedan kanske vi skiljs åt igen, att det var meningen att vi skulle skiljas åt.

Men minnena finns ju kvar ändå och dem kan ingen ta bort.

Men hon kanske klarar denna kampen också. Jag ber…

Kram på er! Kyss

Pagan
0

ja livet går i konstiga spiraler. Hoppas verkligen att din vän klarar även denna kris Gilla. Verkar vara en tjej som kämpat i motvind. Ibland undrar man ju verkligen över meningen. Att få detta besked via facebook….den dag du blev medlem…..vad var det för mening med det, undrar man ju oxå.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

Beklagar Gilla. Verkligen ledsamt. Vet alltför väl hur du känner dig. Din väninna finns i mina tankar och jag hoppas verkligen att hon klarar sig.

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Hon har blivit bättre! Hon kunde klara av ett telefonsamtal med sin dotter i fredags och detta tyder på att hon har viljan och inte har släppt taget.

Så fort hon blir frisk och kommer hem ska jag ta upp kontakten med henne igen.

Man måste vara rädd om sina gamla vänner. Glad

NessaInglorion
0

Vad skönt att göra Gilla! Skrattande

"Låt själen vara fri"

TantAlma
0

Tröst kramar med ljus och värme 

Alma

Mads
0

Härligt att höra att hon mår bättre Gilla ! Visst är det så att vi ibland tappar kontakten med människor som ändå kanske betyder mycket för oss och det är ju tyvärr inte alltid vi får chansen att återuppta kontakten så det tycker jag absolut du ska göra.

Massa kram Kyss

Amor Vincit Omnia

[GunillaR]
0

Tack alla ni för goa omtankar Kyss