God morgon 23 september
Hallå alla!
Ska ha bilen idag så jag är uppe med tuppen för att följa med maken in till hans jobb för att sedan köra hem igen.
Ska med min onda tand till tandläkaren klockan 08.20 så tänk på mig då 
Så länge ingen bryr sig om vad du säger
kan du känna dig lugn.
John Karlzén
Stämmer bra i tidig morgontimma *ler*
Godmorgon Spanaren och alla andra
Lycka till hos tandläkaren givetvis tänker jag på dig och sänder lite ljusa energier!
Grått och kyligt här nu på morgonen det ska bli gott med kaffe.
Lilltjejen är fortfarande febrig och förkyld.
Önskar er alla en hörlig dag!
Godmorgon kära vänner 
Än lever "tanten" (tror jag) I måndags när jag kom på jobb, så stod mina maskiner stilla, nå jag bockar mig ner för att sätta i en kontakt. Sen högg det till i korsryggen.
Vankade runt en timme, men det vill inte släppa. Så det var bara att köra hem (fy för att lyfta benet när jag skulle växla.) Sen har det bara funnits två lägen för mig, rygg med uppallade ben eller sidoläge.
Nu börjar jag kunna röra mig lite mer, sitta uppe en stund. Vad gör man i sängen då? Haha,nope, knappast med min rygg
Man läser eller plockar fram sin gamla teckningskurs.
Jo där är lite att träna på, men med tanke på att de är lääänge sedan jag ritade så är den ganska fin tycker jag. 
Hela veckan har jag konstigt nog njutit av att inte ha något att göra, mer än att tänka på att hålla korsryggen så stilla som möjligt.
Nu vet ni vad jag sysslat med denna vecka. Jag tittar in när ryggen tillåter, Nu ska jag försöka läsa ikapp, den stund jag kan sitta här.
Ni får alla ha en bra dag.
Många varma Kramar Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hemma igen och nu håller jag tummarna att denna provisoriska lagningen håller!
Ska gå så här i 3 -4 månader om inte tandvärken gör sig påmind igen. Funkar inte detta så blir det att dra och minst troligt från min sida en rotfyllning. För pengar, pengar kostar det!
3 bedövningssprutor och ändå så tog inte bedövningen helt för hon borrade nästan nere i roten.
Krya på dig Isa 
Godförmiddag!
Isa, varför ser jag inte dig inne på Konstnär????? March in! Detta är en order ! 
Men hugaligen då med din rygg, har du fått ryggskott? Kanske du skulle uppsöka en naprapat innan det blir värre. Ett litet "knäck" och sedan är allting på rätt plats igen.
Vädret här i Malmö är hyfsat idag. Det har varit lite disigt på förmiddagen men nu är det klart. Tunna slöjmoln men annars fint och ingen blåst. Jag ska iväg till köpcentrat idag och köpa ny leksak till katten. Hon har "lekt sönder" sin fjädervippa så det blir att köpa en ny - den fjärde!!! Man borde göra dessa mera bitsäkra.
Sen ska jag jobba på en målning och ett barnporträtt. Inga fritidsproblem här inte.
Skulle verkligen behöva putsa fönstren också, jag såg det igår när solen höll på att gå ner. Så det får jag göra - någon dag….
Ni får ha en skön dag.

God afton!
Idag har vi haft underbar brittsommar och det är utlovat fint imorgon oxå - jag tackar och tar emot!
Aj aj Isa, tycker som Morgaine att du ska uppsöka naprapat bums!!! Det där är inget vidare att gå med eftersom du kan få inflammation i muskelfästena om du går för länge! Ett gyllene tillfälle att väcka upp konstnären i dig ser jag, det där måste du ta upp igen!!!
Spanis, hoppas tanden håller nu så plånboken och du får vila
.
Ikväll har jag varit hos lilla mamma och fikat massa gott, sedan körde jag lite healing - och fick - det var sååå skönt! Nu är det snart dags att kojsa!
Sussa gott!…. imorgon är det FREDAG!!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus