God morgon 19 september
God morgon du spännande dag 
Nu är det slut på att ge och ta av alla ord för alla politiker och vi får se vad resulatet blir i kväll.
Jag vet vad jag ska rösta på och för allt i världen rösta! Blankrösta om ni inte vet vad ni vill men ge inte tusan i vår rättighet för att få rösta 
Livet är en gåva och den gåvan är jag rädd om!
/kram
Godförmiddag!
Jag ska strax klä på mig och gå till röstlokalen. Solen skiner faktiskt just nu och det verkar vara en fin dag, men man vet ju aldrig.
Om vädret håller i sig så tänkte jag promenera en runda.
Ni får ha en skön söndag, och glöm inte att rösta!
Kramen!

Helt rätt Spanis - rösta för att alla åsikter räknas. Min mellanson röstar för första gången så vi har haft mycket diskussioner kring runda bordet ni i höst. Själv har jag fått många nya insikter. Vi har valt att inte förtidsrösta, så vi åker under dagen till vallokalen.
Här är det en murrig söndag men hyser gott hopp om solglimtar framåt eftermiddagen.
kram och hoppas att söndagen blir trevlig
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej hej allesammans 
Javisst har vi röstat, var iväg innan middag. Sen har vi ätit middag och nu ska jag snart gå och meditera en timme, nu förtiden somnar jag inte så ofta. 
Datorn tog ca 26-27 timmar på sig att söka igenom alla filer.
Hittade två felaktiga filer i D-disken bland backupfilerna, som den tog bort. Och datorn har blivit lite piggare. 
Men smajlisarna försvann nog med mackan Haha.
Uppehåll här nere i skåne.
Ha en skön dag alla
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Har du inte hittat mackan än? Finns det något hungrigt husdjur hemma eller någon hungrig själ på ditt jobb 
Dessa datorer dom lever sina egna liv … vissa får virus och vissa (som min dator) segar på ibland och kanske pga. ålder eller…
Ha en bra dag Gilla, Pagan, Isa och alla andra/ kram
Godkväll allesammans!
Japp varit och röstat har vi!
Huset fullt av 9-åringar,*sex stycken* plus två barnbarn 3 år!
Jag tror att jag lägger mig väldigt tidigt i kväll…ljudnivån har legat på max hela dagen…
Ha en bra kväll alla

Sticker in lite snabbt och säger hej!
Har varit fullt upp, precis kommit hem från fotboll och nu väntar make och vovve på promenadsällskap .
Ha en riktigt mysig söndagskväll!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväll alla
Ja nu är det äntligen lugnt sitter här ska fika lite nybakat bröd och gott te efter jobb och röstning så nu är det bara och vänta på resultatet
Ha en bra kväll
kramar
Allting är möjligt