Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1167 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 15 september

Säg hej till tarotpubliken Flört och hemskt mycket

I dag sprudlar jag av en glädje för jag möttes av varma och goa ord på min blogg i morse.

Igår så uppskattades jag och min man med bakelser och wienerbröd och en fågelbok med fågelsång bara för att vi fanns till för att stödja och hjälpa vid rätt tillfälle.

Tänk att glädje är så enkelt att känna; bara att få några fina ord till skänks, kan bära en människa långt!

Ni alla är guld värda/ kram

nillanb
0

Godmorgon Spanaren och alla ni andra Glad

Vilken underbart vacker höstmorgon morgonpromenaden blev extra lång det är härligt höstlikt och alla fantastiskt vackra färgerna på bladen den blöta marken och ett härligt solsken.

Så fint Spanis att ni fick uppskattning du och makenGlad

Önskar er alla en härlig dag!

Elpida
0

God morgon kära taro'are!

Lite grått och fuktigt här fortfarande men det lättar förhoppningsvis lite under dagen.

Försov mig imorse tack vare vovven och en urdragen sladd, det tar alltid lite tid att komma ikapp dagen sedan"/

Spanis, vad fint att bli uppskattad så! Ni är ju fantastiska!!!

#1 Visst kan det lukta fantastiskt gott när dagen tar sin början och man riktigt känner höstdofterna =)

Den bästa av dagar till er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#1 och #2 Tänk att deras hjärtan är så stora att även kunna tänka på oss när dom fick sitt livs hårdaste smäll när tre mycket nära och kära anhöriga avled. Tala om att denna gåva blev mer än dubbelt värd!

Att ge av kärlek är att inte fodra något tillbaka men det hjälpte visst inte här Flört

Loet_old
0

God förmiddag

Önskar er det bästa av dagen!Glad

Elpida
0

#3 Ja, ni är fantastiska - allihopa!!! Det är ju det som är så fantastiskt med kärlek´, det vara växer och ger ringar på vattnet.

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Jag blir inte inne så mycket här idag så jag lämnar en morgonhälsning.

Vi har väldigt konstigt väder här i Malmö. Ena stunden öser regnet ner och andra stunden skiner solen från klar himmel.

Jag önskar er alla en skön onsdag.

Kramar!

Elpida
0

Nu j*klar står haglet som spön i backen, det känns som att det kunde väntat lite!! Hagla ska det väl inte göra redan??

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

Det är som aprilväder!!!

Pagan
0

Hej goa själar

Hälsar på er på lunchen, ska strax på möte (blähä) och sedan får jag jobba in tiden till minst 21 i kväll (dubbel blähä)

Fick en rörd klump i halsen spanis, så varmt du har omkring dig.

Goddagens Loet, najs att se dig här hos oss. Jotack, det har jag faktiskt haft.

Gilla vad står på dagordningen då du inte kan vara med oss o leka?Flört

Nillan, låter som du lyckats komma över den värsta förkylningen eller? Hoppas det gick bra med byte av tjänster i går.

Elpida, ibland behöver man en vovve som hjälper en på traven att få sovmorgonSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#5 och #9 … Elpida och Pagan … tack Kyss

Isa56
0

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Spanis visst är det roligt att bli uppskattad för något man gjort.Skrattande

Nillan, Ja hösten har sin charm den också. Flört

Elpida Du behövde nog få sova ut lite.Tungan ute

Loet Önskar dig detsamma, även om det börjar dra mot kväll nu. Skrattande

Gilla undrar vad du gör idag,inte alls nyfiken Oskyldig

Pagan Stackars dig som måste sitta på jobb så länge när du går upp så tidigt. Foten i munnen Jag tänker på dig (om det nu hjälper Kyss)

Sömnig och lite småruggig efter en tupplur. Flört Nåja en kopp kaffe så är man snart varm igen, och lite läsning härinne så är man snart vaken också. Och nu ett mysterium. ObestämdFlört

Mysteriet med den försnunna mackan.

Tidigt imorse när jag gått upp, tog jag som vanligt jobbemackan ur kylen och la den vid sidan av, för att lägga ner den i väskan. När jag kom till jobb vände jag ut och in på väskan, INGEN MACKA!!! Förvånad Attans jag måste ha glömt den hemma, nåja ingen större skada skedd. Vi har en matsal där vi kan köpa både bullar, ägg yoghurt mm, sen är där middag också senare på dagen. Vi har en kock som förestår den, och han är mycket duktig på mat. När jag kom hem och tittade vid kylen så… INGEN MACKA!!! Förvånad inte där och inte i kylen, maken hade inte sett den. Maken tror jag lagt den i kylen på jobb och glömt det på två minuter (Fnys, som om jag skulle glömma Oskyldig) vi får se om den ligger i kylen på jobb imorgon. Tungan ute

Läs den rafflande fortsättningen om "Den försvunna mackan" imorgoneftermiddag..

Reading

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 11- Ha ha ha ! Ja vart har mackan tagit vägen? Du börjar påminna om mig.

Jag har suttit vid stafflit idag och försökt få till en målning som inte alls blev något bra, så nu lägger jag ner det projektet. Jag tror att jag måste köpa in lite nya ramar så att jag kan påbörja det där projektet som hittills är hemligt, he he Flört

Isa56
0

Hehe, Ja vissa målningar har nog en egen liten vilja om när och hur de ska målas. Flört

Min privata uppfattning är att min "guide" gömt mackan (tur den ligger i plast Flört) Och han lägger den säkert i kylen på jobb bara för att förvirra mig.OskyldigSkrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

#11 Intressant med att följa med i ditt drama om den försvunna mackan och glöm inte av att berätta för oss alla i morgon.

#12 Det är det hemliga projektet som tar din energi … gör slag i saken och sedan så fortsätter du med dina andra jobb.

Elpida
0

#13 Ha ha ha, tror du att det är din guide som jobbar extra hos mig. Isåfall kanske du kunde be den kära guiden att visa vart mitt kuvert är med nycklar…Skrattande

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 14 - Nej Spanaren, det är inte mitt hemliga projekt som tar min energi. Inte alls!

[GunillaR]
0

Det är visserligen en halvtimme över midnatt men eftersom jag inte lagt mig än så är det fortfarande onstag för mig

Fy sjutton som det blåser ute. Det tjuter i luften, då är det storm. När det vrålar i luften, då är det orkan. Och de stora träden då går ner i smidiga böjningar. Hoppas det inte blir orkan af detta, man vet aldrig med sådana oväder

Men det är för tidigt med höststormar, alldeles för tidigt.

Natti!

nillanb
0

Usch här ösregnade det och åskade en stund sent i går kväll…

Pagan
0

Tack goa Isa, jo jag kände nog en mysig omtanke i går kväll.

Måste ju följa den rafflande fortsättning i mackmysteriet. Skrattande

Kan den halkat ur väskan i bilen?

Kan du glömt göra mackan öht?

Har ditt andra jag tuggat i sig den?

Har din karl ätit upp den och inte vågat erkänna det?

Eller har dina guider lurats med dig?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Hahaha, punkt nummer två kunde varit jag….bara tänkt att jag skulle göra en macka men glömt det…;-)

"Du har alltid två val"