Godmorgon onsdag 8/9
Godmorgon alla härliga människar
Morgonpromenaden var magiskt vacker dimman hängde kvar och det var uppfriskande kyligt,silkesväven prydde buskar, daggen gräset och sjön var lugn och blank, fridfullt.
Nu ska det smaka härligt med kaffe och frukost.
Fyll din dag med glädje!
Hej alla!
Blir lite full i skratt #0 Nillan för jag har skrivit lite liknande saker på min blogg om morgonens värld.
Se framåt och försök med att leta fram dina bästa minnen eller längta efter din bästa vän, make, barn etc. Då blir dagen så mycket lättare för dig att ta sig an.
/kram
Godmorgon era Solatrålar
Och alla andra.
Nillan det låter sagolikt vackert.
Ja Spanaren jag ska försöka se det positiva i livet. Idag är sista arbetsdagen för veckan
Imorgon väntar tandläkaren och på fredag har jag en semesterdag
Fast det blev ju inte leva i nuet.Hm, Jag tar en mugg kaffe och sätter mig i trädgården och bara njuter.
Ha en skön dag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God morgon mina vänner!
Njuter för full just nu av hösten, det är så underbar luft ute och även om det är kyligare får man ju plocka fram sina höstplagg och stora sjalar istället =)
Har haft det lite stressigt de senaste dagarna och varit hemma sent på kvällarna - men ikväll ska jag laga god mat till barnen (o maken förstås=) och bara umgås!
Nu ska jag gå och plocka fram frukosten här på jobbet, vi har ju det faktiskt så lyxigt att vi får frukost här ;-)
En stor höstkram till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Lite höstigt är det idag med blåst och klar och fin luft. Skulle bli 18 grader idag så det låter ju skönt. Solen skiner men det finns lite moln i kanterna.
Tänkte jag skulle försöka mig på ett tecknat porträtt idag. Målningen jag gjorde igår blev inte bra så jag fick tvätta bort all färgen och var jättesur. Men så blir det ibland.
Ha en bra dag!
Kolla gärna in morgonens bilder här:
http://spanaren.filosoferar.se/blogg/permalink-20100908-367153.html
Hej tejer #2 och # 3
# 3 Frukost på jobbet … mums filibabba 
#4 Men hej Morgaine … du hann emellan
Ja ibland kan världen trilskas men kom igen med nya tag 

godagens goa själar
Här skiner solen åter, så underbar han är, denna varma vackra man
trist Gilla, förstår att du blev lite vresig, men du tar ju alltid nya tag så jag tror att du är på G redan med nya kreativa idéer.
jag är gräsänka till på fredag, så jag kommer få bestämma mina kvällar själv, me and the fjärrkontroll
ha en najs kväll ligan kramisar i massor
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag
Jag vaknade för någon timme sedan efter natt jobb ! Vaknade till jätte fint väder. Solen skiner 21 grader i solen, fika ute på bron härligt tycker jag 
Spanaren vilka vackra bilder du har lagt in på bloggen
Vi är på väg in till stan yngste sonen ska tävla i cykel. I helgen ska vi till Härnösand då ska han cykla norrlandsmästerskapen !
Ha en fortsatt fin dag
kramar
Allting är möjligt
# 7 - Jag har kvar samma idé men ska jobba lite annorlunda. Den blev överarbetad och då blir det för mycket kladd. Ibland är det svårt att veta när man ska sluta.
Men jag tar en liten paus idag. Känner mig låg på något märkligt sätt. Men det ska ju vara dagar till det också.
#8 Tack Dolla och när blir du granne med mig på zoomin? Det är gratis att skaffa hemsida och enkel information finns att ta del av.
Gäller er andra också
/kram

Ibland blir det så där Gilla och då är det ju lika bra att starta om igen, det var väl helt enkelt något annat som ska fram på den där duken
Åååh Pagan, att få bestämma över fjärrkontrollen och tiden på kvällen - very najs!!! Jag är nästan aldrig gräsänka eftersom min man trivs så väldigt bra i mitt sällskap - alltså lite väl bra… det hade inte gjort något om han haft kurs någon enstaka kväll per år…

"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 12 - Du har helt rätt, det är något annat som ska fram och som skulle fram från början, men så skulle jag börja krångla till det 

ja du Elpida. Det kan vara skönt att få rå om sig själv ibland, och att få sakna är oxå lite mysigt. Jag suger åt mig ensamheten och egentiden något våldsamt när jag blir allena, har egentligen stooort behov av det. Fast med tre yngel, karl hund och katter så är det ständigt någon som vill ha något. Kan kännas som krav allting emellanåt. Fast ensamma dagar/kvällar då och då gör att jag mäktar med alla måsten. Jag blir en gladare mamma och maka när jag får egentid. En maka och mors högsta dröm - ensam hemma med fjärrisen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
måste ju förtydliga mig ser jag - fjärrkontroll till TV.n alltså. Hm, kan ju missförstås