Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1938 ggr
Isa56
0

Godmorgon söndag 22/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla goa vänner. Skrattande

Mulet och svalt ute, skönt.

Idag blir det tvätt och motion. Jo jag går ju ner och upp för källartrappan. Det är precis detsamma man gör på en sån där steppmaskin, så två flugor på smällen blir det ju då. Oskyldig VÄL? Flört

Annars som vanligt ett långbad ikväll som jag brukar med en bok. Nää än har jag inte tappat boken i vattnet, men de kommer nog.Flört

Kikar in med jämna mellanrum och ser vad ni ska hitta på.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godmorgon Isa och alla andra sjusovare. Lade mig sent men var ändå pigg som en mört vid 7.30. Nyss hemkommen från hundpromenaden i duggregn och gråväder. Hoppas alla får en underbar söndag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag! (Tänk, jag får aldrig säga godmorgon)

Jag tillät mig att ligga och dra lite extra idag innan jag steg upp. Det är mulet just nu, kanske det kan komma någon regnskur. Så beroende på vädret så blir det kanske en promenad.

Annars gör jag vad som faller mig in denna dag. Får se om det blir slapp eller aktivitet.

Ha en skööööön söndag!

fridelfina
0

God dagens! Skrattande

Sitter och lyssnar på dripp-dropp…..

Maken frostar av ena frysen, han är så duktig!

Själv har jag susat på datorn lite, och nu ska jag ta och förbereda mig för extrajobbet som börjar kl 16. Önskar er också en fin söndag!

Kram

lottan17
0

Hej. Alla trevliga och mysiga människor. Min dag har varit avslappnande och skön. Kvällen blir också lugn.

Ha en bra kväll.

[GunillaR]
0

Godkväller!

Ja här har det åskat och regnat och naturligtvis blev det lite vatten på balkongen (morrrr) Skrikandes

Men nu skiner solen. Det är ett väldigt konstigt väder vi har. Men varmt är det i alla fall trots regnet.

Jag har slappat idag men nu tror jag att jag ska sätta mig vid stafflit en stund. Sen blir det film, en deckare på TV5 klockan 21.00

Jag älskar deckare!!!!Tungan ute

Pagan
0

Ja så blev det söndagkväll. Eftersom jag ska upp kl.4.00 så hoppas jag komma i säng senast 23. Fast jag vet att jag somnar först vid 24.tiden och kommer vara såååå trött imorgon. Varför är det så svårt att gå och lägga sig när man vet att det är så gött att sova??Obestämd Har precis gjort helrecond - välbehövligt!Skäms Ska nog oxå se på deckare - det bjuds på 2 olika i min smak kl.21.

En extra tanke från mig till dig Elpida, kram på dig och din familj.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot