God fredagsmorgon 20/8
Godmorgon alla godingar 
Här är det skolstart och min lilla sladdtjej börjar fyran
!
Himmel vilken sömnig och lite pirrigt förväntansfull gullunge som gick hemifrån. De startar med en vikarie första terminen…
Idag har jag förutsatt mig att sortera i källaren, tvättstugan och klädkammaren…jaja det som inte görs i dag liggar kvar och väntar till en annan dag
Sedan blir det familje mys till kvällen!
Önskar er alla en härlig fredag!
Hej Nillan och alla andra!
Varit ute med våran hund och sedan släktingens hund plus gett dem båda mat. Kokar just nu en Tacosoppa till släktingarna som kommer hem idag.
Äntligen en skön andehämtning och vi åker till vårat torp i helgen 
Ha det/kram
Godförmiddag alla "tarotare"
Idag skiner solen med lite moln i kanterna. Skulle visst bli dåligt väder till kvällen. Jag ska lägga en Tarot och sedan tänkte jag ta en cykeltur. Man får passa på mellan regnen här.
Lustigt, först är det extremvärme och torka och sedan regn i massor. Varför kan det inte komma i liten lagom blandning?
Jag önskar er alla en trevlig fredag, med eller utan fredagsmys 
Hallå allihop!
Trycker på fast forward-knappen men inget händer… Vill ha helg NU!
Har sysslat med en extremt själadödande syssla nu på förmiddagen - sortera post!
Ikväll blir det kräftskiva/födelsedagsfest för en kompis. Ska bli mycket trevligt!
Ha en underbar fredag och helg!
Kramar
"Låt själen vara fri"

Hej alla
Äntligen fredag. Den har varit väääldigt efterlängtad denna veckan. Vädret så nyckfullt även idag. Nyss hemkommen och ska inställa mig på att slappa och att inta horisontellt läge i soffan direkt efter alla "plikter" och i kväll ska jag se säsongstarten på dobidoo
Det och Så ska det låta, får mig alltid på väldigt gott humör. Ha en underbar fredaskväll. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag 
Här har det sovits, efter en kort arbetsdag på 6 timmar, var jag hemma vid halv ett, åt middag var lite social med maken och sen skulle jag vila middag en halvtimme, blev visst två timmar 

Nåja jag behövde nog de och skönt var det.
Ni får alla ha en skön kväll med vad ni nu ska pyssla med. Själv ska jag ta en mugg kaffe och försöka vakna. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll
Jag vakna kl 1500 efter en bra natt. Ska jobba tills måndag morgon Det regnar ute har gjort det sedan eftermiddag men det är inte så kallt ute.Ska vila en liten stund till.
Ha en bra fredagskväll
kram
Allting är möjligt
Godkväller!
Det har inte varit så mycket sol idag, dock inget regn. Och det är varmt. Läste på löpsedlarna att det var en ny värme på väg.
Jag har jobbat på en målning idag. Och nu tänker jag slå mig ner i TV-soffan för kvällen.
Ha en skön fredagskväll ute i stugorna!

God afton!
Efter en incident i familjen kommer jag inte vara så aktiv här under några dagar.
All kärlek till er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus