Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1321 ggr
Pagan
0

Tisdag 3 Augusti

Godmorgon och välkommen till tisdagen den 2 augusti v.31.

Hoppas att Ni får en trevlig dag och att Ni förgyller andras liv under dagen.

Jag får energi av att hjälpa andra och ge dem energi - Mitt liv flödar av energi!

Att hjälpa andra upp, stödja dem och ge dem energi kan ge en fantastisk fart på flödena i våra liv - så att vi själva också får något stort utav det. Prova själv att hjälpa andra genom att kanalisera din energi till dem - inte från dig utan genom dig. Du ska inte dräneras, du ska också fyllas av energi - och du gör det också när du är uppmärksam på processerna och ger i villkorslöshet och lust.
Låt dagen idag bli den dag då du iakttar dessa flöden och märker hur du fylls av ny energi genom att lyfta andra.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Morrn morrn Pagan, hoppas du blev trött i ögat sen och kom i säng =).

Vilken bra affirmation, den ska jag testa idag. Igår hade jag verkligen noll energi, det är inte lika kul då… Ikväll måste jag sätta mig och göra tarotcirkeln, förlåt Gilla, förlåt, förlåt….

Hoppas din tisdag blir en energirik dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#0 Pagan … detta är mitt motto som du pratar om … tack Kyss

Därför får du i retur min livsglädjande energi /kram

nillanb
0

Godmorgon godingar Glad

Vilken härlig affirmation Kyss

Önskar er en skön dag!

Isa56
0

Godmorgon vänner Skrattande

En mycket bra affirmation. Tungan ute Hoppas du fick sova sen.

Idag ska jag se om jag kan packa in de stora "gosedjuren" jag köpte igår till mina två minsta barnbarn. Flört En hund i storlek med halvstor labbe och en krokodil som är lite över metern lång, hm det tål att tänka på.Obestämd Örhängena och tröjan till de stora är ju mycket lättare. Ja sen blir det ju läggningen för Tarotcirkeln, men det tar jag ikväll när maken är iväg.Flört 

Ha en skön dag

Kram Isa

Woman In Rollers

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Men Pagan har du blivit nattramlare? Flört

Mycket bra affirmation som för det mesta stämmer.

Idag är det mulet men det har lovats sol i eftermiddag. Skönt att det har fallit lite regn på vår torra mark. Hoppas gräsmattorna snart blir gröna igen.

Jag tänkte måla lite idag. Måste dock ut och köpa kaffe. Det tog slut igår och det måste man ju ha hemma, eller hur?

Nu tittar solen fram här mellan molnen!

Ha en skön dag !

Pagan
0

Ja, runt 4 kom jag i sängOskyldig. Det var lite svårt att komma till ro. Idag bjuder vädret på sol och det är ljummet i luften. Har haft det underbart på morgonkvisten med kaffe ute på trappan. Hoppas dagen blir bra för alla och att Ni tankar energi. Kram

Sajtvärd Tarot

Doris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag alla och tack Pagan för dina ord Glad Jag hade jättesvårt att sova i natt gick ut vid fyra tiden på morgonen och fick uppleva något helt underbart som jag vill dela med mig till er ett underbart ljus och en helt sagolikt regnbåge hämtade kameran och fick till denna bild

dolla

Allting är möjligt

Isa56
0

Vilken underbar bild Dolla. Skrattande Tack för att du visar den. Där skulle jag velat vara.Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

Tack Isa Det var magiskt går inte beskriva för det var mycket starkare färger i verklighetenGlad Isa du är välkommen och hälsa påGlad

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

# 7 - Wow!

Var är det du bor? Flört

[Spanaren]
0

#7 Dolla … wow, wow … Kyss

Ps Ser ut som dubbla regnbågar?!?!

Pagan
0

Sicken magisk bild Dolla, very much thank you!! Sådant är inte ofta man får uppleva. Grattis.Skrattande

Sajtvärd Tarot

lottan17
0

hej. Vilken fin bild dolla.

Doris
0

Varsågod alla och TackSkrattande

Allting är möjligt