Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1737 ggr
[GunillaR]
2010-07-06 12:38
0

Tisdag 6 juli

Godförmiddag

Idag har det blivt mera "normalt" väder. Det kom lite regn igårkväll som gav skön svalka. Nu kan man andas igen. Det skulle bli varmt senare till helgen igen. Detta var bara en kallfront som ska igenom. Eftermiddagstemperatur på "bara" 20 grader.

Ha en bra dag!

Pagan
2010-07-06 12:56
0

Godmorgon

Ja jösses sicka sena vanor jag skaffat mig. Satt i telefon och babblade från kvällen till halva nattenTungan ute Ska nog ta en liten röjning här hemma under dagen. Passar på nu när solen gått och vilat lite. Ha en riktigt skön tisdag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

lottan17
2010-07-06 13:30
0

god förmiddag!

# 1. Det blir så för mej med, när jag har semesater. Jag tycker det blir för sent att vakna kl.9 på morgon, då har hela morgonen gått.

1# jag la inte Tarot för man i träffade i torsdag. Jag har varit sjuk hela helgen, nämnligen bältros. Det har varit jobbigt, ont har jag haft. Dettta vill jag inte önska min värsta ovän.

Pagan
2010-07-06 13:45
0

Låter inget vidare Lottan. Hoppas att du är på bättringsvägen. Kram på dig

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
2010-07-06 15:27
0

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅÅÅÅÅÅT för min frånvaro! Gråter

Är verkligen så ledsen för att jag inte ens hunnit titta in för att säga hej men det har varit tokmycket runt mig den senaste månaden.

Snart är det dags för 3 veckors välbehövlig semester. Kämpar på med allt det vardagliga, justering av dos på mina antidepressiva (tufft) och jobb.

Hur mår ni alla änglar?

Tusen kramar till er!

Kyss

"Låt själen vara fri"

Pagan
2010-07-06 15:51
0

Vi mår braaa! Still going strongFlört Kan ju iofs bara tala för mig själv. Är gräsänka och dansar på bordet. Uppe hela nätterna, dricker vin och babblar i telefonSkrattande kan inte klaga. Tar på krafterna förståss, är lite sliten i örat och lite lätt huvudvärk men det är det värt.

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
2010-07-06 15:54
0

#5 Hahahahaha helt rätt Pagan! Så ska det vara! Skrattande

"Låt själen vara fri"

Pagan
2010-07-06 15:55
0

en får ju passe påSkrattande

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
2010-07-06 16:03
0

Menar det, man ska ta alla chanser man får Flört

"Låt själen vara fri"

nillanb
2010-07-06 16:45
0

God dagens alla!

Hemkommen från min aktivitet som AF skickat mig på.

Ooops gräsänkaCool hm ja du, kanske det hör till med lätt huvudvärk och sönder tjötat öra dåFlört.

Välkommen tillbaka Nessa Skrattande

NessaInglorion
2010-07-06 16:51
0

Tack Nillan! Skrattande

"Låt själen vara fri"

Isa56
2010-07-06 20:21
0

Godkväll allesammans Skrattande

Hej Nessan,Skrattande Välkommen tillbaka.

Pagan du borde visst ha headsfree istället.Flört 

Det var riktigt drägligt på jobb i förmiddags. Tre dagar kvar. Känner hur kroppen börjar ställa in sig på hammocken, får lirka lite för att få iväg mig på morgonen. Varför är sängen såååå mycket skönare just när man ska upp? Obestämd 

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

NessaInglorion
2010-07-07 11:24
0

#11 Tack Isa! Skrattande

Håller verkligen med dig om att sängen är skönare precis när klockan ringer, jag har 1½ vecka kvar att jobba sen får jag ha semester.

"Låt själen vara fri"