God morgon 22/6
Hej!
Träna upp ditt supeminne läste jag igår och så läste jag under överkurs 
Sugen på en uppmaning?
Skapa en bild för varje kort i en kortlek. Det ges exempel på hur osv. När du har en bild för alla kort, länka dem sedan i en lång kedja.
Detta är så att jag gapar för inte visste jag detta när jag tipsade om att vi skulle göra en egen tarotkortlek.
Läser vidare: Att memorera en kortlek kan vara ett mål för 5 veckors semester.
Fy vad vi är bra i Tarot som kom på detta själva och som redan nu har massor av fina foton och vilket superminne vi ska få
om vi minns hela leken 
Ha det bra /kram Spanaren
Godförmiddag!
Spanaren, gäller detta för gamla kärringar också?
Du vet, minnet är kort men intensivt nuförtiden. 
Solen skiner här och jag hoppas på att den stannar hela dagen. Jag ska lägga en Tarot nu på förmiddagen och förhoppningsvis få lite sol i eftermiddag. Igår satt jag på balkongen någon timme, det var perfekt eftersom det inte var så jättevarmt.
Ha en bra dag!
#1 Gilla, det finns inga gamla kärringar här inne i Tarot 
# 2 - Nej naturligtvis inte.
Däremot så finns det en del mogna tjejer 
# # Mogna tjejer med finess 
Hej alla trevliga människor. Jag varit på vattenpalaset i Vänersborg. Jag är feg som inte har badat i Vänern än. Det är en kall sjö.
Jag har tänkt positiva tankar idag, det hjälper mycket. Jag har tänkt att min sommar ska bli den bästa i mitt liv.
Tankens kraft är stor och kraftig.

Alldeles riktigt Lottan - be och du ska få. Attraktionslagen är mäktig. Fast än har jag inte riktigt klurat ut hur den funkar. Man måste känna det man önskar som en god feeling i magen liksom…så vibrationerna synkar…liksom…hmmm.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Attraktionslagen ja…
Fridelfina mässar: jag är inte stressad, jag har mycket tid, jag hinner det jag ska göra och har tid över så det jag gör blir bra!
Sorry tjejer, har lite dåligt med tid till dator nu. Jag som är en riktig datanörd varken har tid eller orkar med internet nu. Men det blir bättre om ett tag, när jag får in vanan med jobbet och det flyter på bättre!
Kram på er!
Hm, får nog säga godnatt allesammans 
Idag har jag varit inne i Klippan på marknad, blev några t-shirts.
Så imorgon på jobb kommer det att stå. I form. och under Rund är också en form.
Sen skrev jag på min tarotkurs, ska bara skriva in det på datorn och skicka det. Men det får bli imorgon. Hur gör ni andra när ni gör en läggning?
Jag har en (o)vana att alltid skriva för hand först och sen renskriva, där kommer upp lite till då, märker jag.
Funderar vidare, bröst och rumpa sjunker med åren ju,
Kan det vara så att minnet också tagit sig neråt. Vi kanske sitter på minnet numera. 
Tror jag ska gå och lägga mig istället. Hihi
Ha en skön kväll
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej igen. Tack # 7 och 8 för tipsen. Jag ska prova med attraktionslagen några gånger i veckan. Under ska ske.
Nu ska jag göra iordning en kopp Tea och ta en smörgås. Jag ska ta några tarotkort sedan.
God natt.