Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 996 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 9 juni

Godförmiddag!

Här regnar det idag igen. Hoppas det slutat snart och klarnar upp. Jag måste ge mig ut på inköpsrunda för att fylla på kyl och frys.

Jag önskar er alla en trevlig onsdag!

nillanb
0

God förmiddag !

regn och regn Rynkar på näsan 

Jag önskar verkligen att det är uppehåll i kväll när vi ska till sjön för att grilla och leka tillsammans med barn och föräldrar i lilltjejens klass.

Det blir så kallt och humöret dämpas av dåligt väder.

ha en skön dag alla!

[Spanaren]
0

Äntligen har det blivit lite varmare och solen skiner!

Vilket gift det är med att fantisera fram foton i "Tarots egen kortlek". Kom igen med era bidrag och överraska mig till på söndag då jag är hemma igen, med att få se måååånga fotografier Flört

Så spännande denna sommar ska bli med att jaga motiv till denna kortlek *gapskratt*.

Åker till torpet i kväll och är hemma på söndag så ha det Kyss

/kram Spanaren

Ps Vi alla tillsammans gör en kortlek och inga mästerfotografier behövs. Allt räknas in och tveka därför inte med att bidra med era egna alster.

Doris
0

God kväll! Har jobbar i natt så jag vaknade kl 16 30. Vilken kul grej detta med våran egen tarotlek har redan skickat ett bidrag. Ska nu göra ordning mig. lite mat och frisk luft innan min sista natt innan långledig

Ha en bra kväll

Kram/dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Ja visst var det en kul grej med vår egen tarotlek. Jag har en idé som jag ska försöka få tid till ikväll.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll allesammans Skrattande

Vad har jag gjort idag? Frånsett jobbat, ja, efter middag la jag mig på soffan och somnade Tungan ute sen satte jag mig och spelade på datorn, det skulle bara bli en liten stund Skäms det blev visst en lååång stund. Oskyldig Nåja jag brukar säga att det behövde jag nog. Idag fick jag min månadsbok från New page, där gick en stund.

Har en (i mitt tycke) jättebra ide till en bild till vår tarotlek. Ska kanske susa in i tråden och paxa ess i Svärd.

Ha en skön kväll och sov gott när ni lägger er.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godkväller!

Vart tog denna dagen vägen??? Tycker att jag inte alls fått gjort det jag skulle.

Isa, jag somnade också ovanpå sängen i eftermiddags. Skulle bara ta igen mig efter att jag städat på balkongen och putsat fönsterna. De har ju "städat" husfasaden nu i två veckor och i morse så var det vår sida som fick "behandling". Så skiten som satt på huset har nu förflyttat sig till fönster, balkonger och annat som stått i vägen. För at inte tala om den äckliga sörja som ligger nedanför huset i rabatterna - usch!

Nu blir det TV soffan ikväll!

Isa56
0

mm det är skönt med en tupplur på dagen Skrattande Men du var värd det, att städa balkongen utan att vräka ner allt till grannen under kräver sin kvinna Flört Hoppas fasaden blivit fin nu efter allt larm och stoj. Kanske regnet tvättar bort sörjan i rabatten.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 7 - Jo det har gått åt en del hushållspapper och rengöringsmedel! Jo huset är jättefint. Hoppas bara att de är klara nu. Det står en oroväckande kran kvar på gården. Nej det heter inte kran, det är en lift. Jobbigt har det också varit eftersom man ett, tu, tre haft en gubbe utanför fönstret.

Och regnet kommer säkert att göra ett bra jobb. Det skulle regna från och till resten av veckan…….

lottan17
0

Hej alla människor. Dagen har bara gått, var har den tagit vägen. Jag har suttit och lagt tarotkort försöker tolka lite kort

Jag håller på att packa I morgon åker jag till Dalsland. Där jag kommer ifrån Mitt hjärta klappar extra för Dalsland. De fina sjöarna och naturen. Detta är semester för själen

Jag ska hälsa på syskon, syskonbarn och vänninor.Jag åker tillbaka till Vänersborg på lördag.

[GunillaR]
0

# 9 - Ha det skönt i Dalsland. Jag har aldrig varit där men jag kan föreställa mig att där är fint. Hoppas att du får ett bra väder!

Kram!