Godmorgon Fredag 4/6

God morgon Isa och ni andra som trillar in!
Inatt har jag torkat spyor och tvättat sängkläder, madrass och lite kläder…. ena dottern blev magsjuk. Tycker fortfarande jag känner lukten i näsan - urk!!! Lämnade minstan på skolan idag - händer inte så ofta och hon var supernöjd! =)
Må så gott och hoppas ni får en superhelg!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
god förmiddag!
Fyy vilken natt ni haft Elpida 
Här är det varmt och skönt solen lyser planerar för grillning i kväll
.
Strosar runt och *pratar* med mina örter och blommor i trädgården och på altanen..visst är det härligt !
ha en skön fredag allesammans !
Godförmiddag!
Igår hade jag en härlig och mycket aktiv dag. Bla så låg jag och solade i parken en timme (väldigt aktivt
)
Det blir lite städning här idag och även en timme i parken i eftermiddag.
Jag läste slut en bok igår och det känns lite konstigt att jag inte ska läsa den mera. Det blir alltid tomt när en bok tar slut.
# 1 - Elpida, stackare som fick urk-jobb inatt. Hoppas att ni inte alla åker på detta elände.
Ha en härlig fredag!
Hej och hejdå 
Hemma på söndag igen/ kram Spanaren

Goddag gott folk
Rena rama medelhavsvärmen. Själv är jag blek som en skitig albyl men har sett flertalet som är bruna och fagra. Hur ska en stackare kunna visa de blekvita stjälkarna då?
Låter som en mardrömsnatt Elpida, hoppas att det värsta är över idag.
Håller med dig Gilla. Jag känner så efter varje bra bok. Har jag då läst en serie så blir det extra tomt. Någon som läst Diana Gadaldons serie? Den sitter i bakskallen fortfarande. Så jäkla bra. Isfolket/häxmästaren/solens rike oxå, som att förlora en kär bekantskap då de tog slut.
Nåväl snart dags för middag och sedan en slapp fredagskväll så skönt. Ha det gott och hoppas att Ni får en mysig fredag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hejsan alla goa människor.Här i Vänersborg, är det lika varmt sedan fyra dagar tillbaka. Stackars #1. Magsjuka inget vidare.
I helgen är det vatten och visfestival, festligheter hela helgen. Det kommer kända och mindre kända personer hit. Det är fest i hela stan, folk är ute och festar. Det är jättemysigt.
Jag tänkte ut lite på stan senare. Jag tycker jag behöver det.
Godkväller!
Ville bara titta in en stund. Jag låg i parken en stund idag också och nu börjar jag få färg på överkroppen. Varför tar det sådan tid att bli brun på benen? Hmmm…………..
# 5 - Ja visst är det tomt när en bok tar slut. Hua, nu har jag ingen oläst spännande bok.
Boken jag läste nu heter "Atlantis Hemlighet" och handlar om att en stad hittas på botten av Svarta Havet, där kustlinjen låg innan sista inlandsisen. När smältvattnet steg så steg också havet och människor fick fly. Nu hittar arkeologer bevis och kopplingar till Atlantis och det blir väldigt spännande.