Ny här
Hej alla,
Jag heter Caroline och jag hållit på med Tarot det senaste året, jag har lärt mig grunderna genom kurs och då med att jobba med Rider Waite och tycker att det är en bra start.
Nu använder jag mest John Hollands The Psychic Tarot vilken går hand i hand i Rider Waite men med fler färger och djupare mening. Den passar mig mycket bra.
Jag ser fram emot att lära känna er alla här.
Caroline
Vet inte riktig vart jag ska lägga det här inlägget??
Jättevälkommen Caroline! Trevligt att du hittade hit.
Nu blev jag nyfiken på din tarotlek. Har du någon bild?
Kram!
Välkommen Caroline, 
Jag säger detsamma som Gilla blev nyfiken på din lek.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Välkommen Caroline
Jag är ganska ny själv här blev medlem för någon vecka sedan men har kommit in i gruppen på en gång så du kommer nog att trivas här
Kram /dolla
Allting är möjligt

Har bifogat en fil så hoppas att kort på leken kommer med 
Den är rätt ny och är nog bara ett år gammal eller så. Den följer den stora arkanan, har de fyra sviterna men den lilla arkanan går bara upp till nummer nio dvs har inte kort nummer tio i den lilla arkanan. Den har inte heller de kungliga (eller hur man nu säger).
Vet inte om den går att köpa i Sverige, har köpt mina lekar på Nya Zealand men går att beställa från USA. John Hollands website är
Caroline

Tack för alla välkomnanden också
Det finns ju så mycket information här, så jag kommer säker att trivas!
Caroline
Välkommen in i gänget Caroleen/ kram Spanaren

Va kul att du hittade in till oss Caroline. Vi hoppas att du ska trivas lika bra som vi. Själv har jag Jolanda den tredjes och nu sedan en tid har jag börjat med Pagans Tarot den är mycket tilltalande
fast det är svårt så här i början när jag var van vid ett annat bildspråk.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 4 - Åhh så vacker den är! Helt sagolika bilder!

Ja visst är de vackra! John Holland har ju döpt om den stora arkanan från High Priestess till Intuion och the Fool är New Beginnings och det jag tycker om är att de går hand i hand med det orginala Taroten.
Glömde att säga, i leken är också sju chakra kort. Som jag tycker ger en läggning en till dimension.
Go Natt
Caroline
# 9 - Låter mycket spännande!