Godmorgon fredag 21/5
Gopdmorgon allesammans 
Jösses vad snabbt veckan har sprungit iväg. Redan fredag. Underbart då har man tid till sig själv med. Och huset som skriker efter en städning. Än så länge ser jag grannhusen genom fönstren,
så dem kan jag vänta med. Hihi
Nej någon pedant är jag inte. Mitt valspråk ligger nog mer åt: Bättre lite skit i hörnorna, än ett rent helvete.
Ha en skön fredag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej Isa och alla andra 
Vackra tulpaner Isa och du fick med en orb också eller … 
Någon grad svalare idag men det är bra för vi ska kratta på torpet. Var för blött förra veckan men efter all denna värme så kommer vi inte undan 
Hemma igen på söndag!
Ha det/ kram Spanaren
Godförmiddag!
Har du en liten trädgårdselva bland tulpanerna Isa?
Här är det mulet men det skulle bli soligt fram mot eftermiddagen, och varmt…
Känner att jag har mycket att göra idag, så det är väl bara att sätta igång.
Ha en bra fredag!
Ja vad det är, det vet jag inte. En Fuktorb eller en liten trädgårdsälva. Men fin är den. Jag tror det är en liten älva. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Dagens på er 
Himmel vilket åskoväder vi har haft
ösregn och massor av vatten överallt!
Att man ska sådan huvudvärk av åskan..kraftiga energier.
Härliga tulpaner Isa 
ha en fin fredag !
Godmiddags!
Ja här har de varnat för krafig åska, men ännu har inte det kommit någonting. Det har också varit mulet hela dagen. Nu ska jag snart bege mig ut, och då börjar det säkert åska och regna!
Jo åskan kan framkalla huvudvärk och oro. Ibland blir jag väldigt irriterad när åska är i luften och har även blivit orolig i magen. Men det är ju elektriska spänningar och dem påverkas vi av.

Middá gott folk. Isa, gillar ditt motto. Vänta med fönstren efter regnet dragit förbi, mina är relativt nytvättade, fast det kan man ju inte tro, regnat hårt som attan och skvätt upp allt möjligt.
Samma väder här som igår. Våldsamt blixt och dunder. Som du säger nilla, kraftiga energier.
Har läst Brian Weiss många liv många mästare dessa dagar då jag inte kunnat "umgås" med er så mycket. Fullkomligt uppslukande. Ska börja med hans andra Kärlek liv efter liv, verkar ju minst lika bra
Ha en uuunderbaaar fredag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God middag. Här i Vänersborg är det grått och trist. Jag har en vännina som bor i Dalsland, det hade varit kraftigt åskväder där igår.
Isa jag håller med dej med ditt valspråk. Bättre lite skit ………….. Jag städar mer vardagligt. Inte är jag pedant.
Inte har det varit någon åska här inte. Solen kom fram vid 17-tiden och då satt jag en stund på balkongen.
Nu har jag tagit upp två balkongenlådor som jag förhoppningsvis ska fylla med trevliga blomster. Panseerna börjar ta sig nu ordentligt när de fick lite sol och värme.
Jag ska i alla fall göra ett besök på Plantagen i morgon. Så får jag se vad det blir om det blir petunior eller något annat.
Nu ska jag sätta mig och måla på en katt, alltså inte på katten utan på målarduken 
Ha en skön fredagskväll!