Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 881 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 5/5

allihopa och jag hoppas att natten var bra med sköna drömmar och allt?

Många sitter och gnuggar sina energiknölar på jobbet och vissa sover sina prinsessdrömmar och vissa skickar i väg dom små till sina skolor m.m.

Hur som helst, ha en bra dag för det ska jag ha Kyss

Solen skiner och jag och hunden ska precis strax, gå ut.

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla andra Glad

Dotterns försvunna jacka har kommit tillrätta en flicka i klassen hade fått med sig den i sin gympapåse och den hade inte blivit uppackad förrän nu!!!, när det är dags för nästa gympapass i skolan så hon ringde nu på morgonen och bad om ursäkt!Skrattande Hmmm hade hon ringt lite tidigare hade jag sparat i 600kr…. men men nu har Moa en en ny snygg jacka till Tungan ute.

I går eftermiddag regnade det sen kom snö och hagel och åska !

Nu lyser solen och det ser underbart ut!

Jag önskar er en underbar dag !

Isa56
0

Godmorgon Spanaren, Nillan och alla ni andra Skrattande

Vad jag drömde inatt, det minns jag inte nu, men det var nog något. Jag är inne i en period, där jag om ja minns något, mest minns korta fragment av drömmen. Flört Dom är rörigare än vanligt alltså.

Nillan så skönt att dotterns jacka kom tillbaka, även om det blev lite sent. Skrattande

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

#1 Skönt ändå att den flickan ringde och sa hur det var Flört Allt som inte är stulet kommer tillbaka … och hade ni eller dom gjort så … så hade utgången varit?!?!

Gjort är gjort fastän bären smakade surt *gapskratt*

/kram Spanaren

fridelfina
0

Ja, god morgon!

Vad bra att jackan kom tillrätta till slut ändå, Nilla!

Igårkväll var jag ute i skogen och tackade för mitt jobb med lite rökelse och en liten stunds trädgårdsarbete. Tänk så härligt det är med vår, spirande grönska och kvittrande fåglar! Satt och njöt medan sonen krafsade runt med krattan i en fd liten majbrasa.

Idag kanske jag åker tillbaka och arbetar lite på vår skogstomt, det gör jag nog…

Kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj vad jag har sovit!

Set ser ut att bli en solid dag men temperaturen är inte mycket att hänga i julgranen. Tänkte skissa lite idag på några blivande målningar.

Ha en bra onsdag!

Pagan
0

Hej alla glada.

Här är det växlande molnighet. fast då solen kommer fram mellan molnen är den riktigt varm. Har jobbat och sedan varit ute på hundpromenix. De har gödslat överallt och det tycket jycken är såååå trevligt. Hela hon stinker koskit och hon slickar sig belåtet om nosen. URK!!Mycket kan man säga om denna dam, men kräsen är hon inteObestämd

Nu har vi släpat hem en del av stockarna vi sågat ned i vinter, så nu blir det kapning och ved huggning vareviga kväll. Det är väl tur att vi bor som vi gör, då slipper vi gå till gymmetFoten i munnen

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Nu önskar jag er alla en god kväll och natt.

Efter dagens slit med hemsidor och måleriramar, så sätter jag mig i soffan och slår på DVD:n med en nyinköpt film, Den siste Tempelriddaren. Som sagt så är jag besatt av riddaretiden och allt vad detta innebär. Tungan ute

Kramen!

fridelfina
0

Kram!

Själv ska jag nog ta och lägga mig - har varit så otroligt trött efter uppsatsen fast det är en vecka sen nu. Återhämtning tar tid!

[GunillaR]
0

Ja, sådant där tar på krafterna. Det blir en urladdning och så blir man helt slut. Men jag tror att det är viktigt att ta sig lite tid till sig själv och bara njuta och göra saker som gör en lugn och harmonisk.