Godmorgon Onsdag 21/4
Godmorgon allesammans 
Oj vad segt det var tog nästan 20 minuter innan jag överhuvudtaget kom in på iFokus
Men sen har det inte varit något problem att hoppa mellan sajterna.
Drog kärleksparet igår, kan betyda ett erbjudande, hm det enda erbjudande jag fick igår var från Yves Rocher om att få en provflaska med deras senaste parfym
Jag har redan en, hihi
Ha en skön "lillelördag"
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra 
I går var det avslutning på min kurs (medial utveckling) och den avslutas alltid med seans vi är flera gruppper samtidigt och de som känner sig reda får stå ensamna på scenen och förmedla kontakt och ge budskap.
Det var väldigt kul då min syster fick budskap från andra sidan från en släkting vi nästan aldrig träffat, han lämnade i stort sett samma budskap som mina kort gjort när jag gjorde en läggning för henne !!!!
I dag är det kyligt och grått och min lilltjej är fortfarande hemma med lite feber och magvärk.
Jag önskar er en skön onsdag
God förmiddag!
Hahaha klockren bild Isa!
Känner igen mig. 
Idag vräker snön ner, fy! Som tur är kommer det inte att lägga sig, det är bara en massa blötsnö.
Imorgon går jag tidigare från jobbet och är ledig på fredag, ska på kryssning med Birka Paradise med ett gäng vänner så vi ska äta och dricka gott. Kostar nog på mig en spa-behandling eller en massage på fredagen hehe.
Ser fram emot en härlig kryssning.
Vilken härlig kursavslutning Nillan! Skulle också vilja gå en kurs i medial utveckling, det vore väldigt roligt och givande.
Ha en fin onsdag allihop!
Kramar
"Låt själen vara fri"
Godförmiddag!
Här har regnet skvalat mot rutorna på förmiddagen, så det blir förmodligen en mulen dag med regnskurar. Igår snöade det ju!!! Men är det april så är det.
Jag tror att jag mår bättre i värken idag, hoppas det håller sig.
Vilken härlig båt Nessa! Jag älskar att åka båt. Hoppas du får trevligt på din resa!
Ha en bra dag!
Ja Nillan vilken härlig avslutning, skulle vilja gå på en sådan kurs jag med.
Nessan Jag vill med
låter härligt, hoppas du får en skön tripp.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej svejs 
Men Nillan har du gått kurs i medial utveckling … avundsjuk, inte det minst (nu ljög jag bra).
Nessa ha det trevligt på din kryssning och kosta på dig din spa-behandling med massage … avundsjuk … inte det minsta (nu ljög jag bra igen).
Sol och jag och Odi har gått vår härliga prommis på skaren och tagit in massor av kraft från träd, vind, luft, snö och jord.
Ha det alla/ kram Spanaren
Ni är mer än välkomna att följa med, jag delar gärna med mig av trevliga resor och spa-behandlingar!
Tack så mycket, jag ska absolut ha det så trevligt jag bara kan! 
"Låt själen vara fri"
Gilla den där värken den förstör mycket det är som att dra ned rullgardinen för kreativiteten och lusten till att röra sig, kan du mota olle i grind så är de bra!!!
Nessa åhhh så härligt! unna dig spa behandlingar du goding det behöver både kropp och själ, bara njuuut 

God middag!
Försöker stänga kylan och gråvädret ute och drömmer mig med på Nessas kryssning istället - låter betydligt trevligare =)
Gilla, du får gå in på healingsajten och be om lite hjälp. Jag ska försöka skicka lite till dig under dagen, att gå med värk kan bryta ner den starkaste =(.
Hoppas ni får en bra dag och tar vara på den med sol i hjärtat i stället!
Kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 3 Det är skitväder på G, för min kropp har protesterat i några dagar nu. Väderkänslig och fibro … då blir det så.
Krya på dig/ kram Spanaren
Tack snälla ni!
Jag är så fruktansvärt trött och känner att min kropp inte hänger med vad min själ vill. Men jag vet ju också att detta går över. Värktopparna kommer och går.
Ja, jag skulle kanske vara med på healingen i morgon!

Good afternon lite sent för ett godmorgon gott folk. här var det livat.
Isa, din bild tar jag med mig. Ska nog göra en förstoring. 
Spanaren ljuger sig blå
Nessa som ska lyxa till det med krysning, det kan du behöva tjejen. Njut och koppla av i goda vänners lag låter som något som doktorn ordinerat.
Grattis Nillan till kursavslutet. En sådan kurs skulle jag oxå vilja gå. Häftigt det där med tarotkorten och det din syster fick fram.
Gilla hoppas din värk ger med sig. Ska skicka dig mina godaste tankar under eftermiddagen. Kram på dig.
Min ryggstatus idag: Helt ok. Kan både böja mig och resa mig utan att skrika. Stretching och healing har gjort verkan. Det värsta är att för att ryggen mår så bra så har jag jobbat idag. Friden över för mina jobbarkompisar
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#11 Ja jag kände det också.
Tvekade först men sen tänkte jag: "Vad fasen håller jag på med? Klart jag ska ha kul och slappna av!"
"Låt själen vara fri"