Godmorgon Lördag 13/3
GODMORGON ALLA HÄRINNE 
Idag blir det en fikastund med dotra nu på förmiddagen. Sen har jag lovat min make fläskpannkaka till middag. Får se vad jag hittar på till mig själv
Jag äter ju inte mjöl, potatis, ris eller pasta. Sen blir tvätt och lite småplock mellan varven. Lite småkallt nu på morgonen, hoppas det blir bättre sen. Ett foto på några små snödroppar bakom soptunnan som jag hittade förra helgen. HM måste se hur det gått med dem.
Vad ska ni hitta på?
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon och god middag alla! Fin dag ute idag, ska se om ryggen orkar med en liten promenad om en stund!!
Isa du kan göra världens smarrigaste LCHF fläskpannkaka i ugnen helt utan mjöl!
Lägg lite baconbitar i en smord ungsfast form och förstek dem
Vispa ihop några ägg med lite mjölk eller grädde
häll i en näve riven ost i smeten
häll i några matskedar keso, kan med fördel vara ngn smaksatt keso
Häll ägg och ost smeten i formen och så in i ugnen till den 'stannat' och fått fin färg. Kommer inte ihåg gradantalet men kolla i ngn kokbok på liknande rätter
Sen när den är gyllene och klar äter du den med rårörda lingon. Smaskens!!!
:) Lycka till!
Tack Camio
Det tänkte jag inte på. Ska prova på direkten.
Isa
Dagens allesammans 
totalt slut efter sista vurpan… kan inte ligga och sova hittar inget ställning som inte gör ont.
Men men det går väl över vädret är otroligt njutbart i alla fall
, nyss dök en klasskamrat till lilltjejen upp och sitter och väntar på att dottern ska komma från träningen, med sig hade hon en övernattningsväska
hon sa : det är så mysigt hemma hos er så jag tänkte sova över!!!
Jisses då, jag får ringa och kolla med mamman nu vad de bestämt…
Ha en underbar lördag 
Hallo!
Har tagit det lugnt på förmiddagen. Kommit hem från en härlig promenad i solen. Tänkte städa lite nu.
Idag ska jag äta potatisgratäng och kalkon i skivor.
Sedan blir det att se vem som vinner Melodifestivalen.
Ha en bra lördag.
#6 Finalen i Globen.
Och Dolph är tillbaka 

God eftermiddag alla rara!
Älgsteken står i ugnen och potatisgratängen skall snart påbörjas!
Idag är jag gräsänka då sambon är på hemvärnsövning! Kul för honom när han får leka lite!
Haha Förlåt Bloudwedd, jag måste skaffa nya "tittor" (glasögon) i hastigheten läste jag att din sambo var på "hembränningsövning"
Camio tack än en gång för tipset. Hade ingen keso men tog philadelpiaost och cremefraiche istället och det blev jättegott.
Ha en skön eftermiddag och kväll alla härinne.
Kram Isa
Förresten Isa! Jag knöck din bild för jag tyckte den var så fin. Den inspirerade mig till en målning, hoppas det är ok om jag använder din bild som förlaga.
Jag känner mig hedrad
Alla bilder jag lägger ut här får ni kopiera om ni vill det är ok.
Isa
Tack 
#11 och alla andra Man kan ju undra med tanke på hur slut som människa han var när han kom hem :-D