God morgon 11/3
Hej på er!
Näsan rinner, ögonen rinner och jag är så förbenat trött.
Så irriterad på den här förkylningen som inte behagar lämna min kroppshydda. Nå ja, snart är det ju helg och då får jag sova ut och ta hand om mig själv.
Hur har ni det? Vad är på tapeten idag?
Önskar er en härlig torsdag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
Godmorgon Nessainglorion och alla ni andra. 
Stackars dig, det är inte roligt att vara sååå förkyld. Hoppas det ger mig sig till helgen och du får sova ut ordentligt.
Inget speciellt händer här, har varit inne och handlat. Sen blir det middag och sen jobb i eftermiddag/kväll. Drog "Kärleksparet" idag som dagens kort, igår drog jag "Döden" .
Ha en skön dag och krya på er ni som är sjuka.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
# 0 -Jag skickar iväg lite bacilldödande magi så att förkylningen försvinner. Usch, ja det tar verkligen kraften och vrider ur en som en disktrasa.
Vädret idag, molnigt och inte ett dugg spännande. Får se vad det blir av dagen, där är en del sysslor som måste skötas och åtaganden som måste göras.
Tänk att det redan är torsdag! Herregud vad tiden går fort!!!! 
Ha en bra dag!
#2 Tack kära du, det kan behövas! Känner mig precis just så som du skrev, en urvriden disktrasa… Blä! Hållelr med dig, veckan har gått fort, förra veckan flög också fram. Jag klagar inte, det betyder att vi kommer närmare våren och sommaren fortare. 
Snart dags att luncha.
Ikväll måste jag släpa mig iväg på ett 30/38-årsfirande. Blir inte långrandig där, vill inte smitta någon och jag bör vila så mycket som möjligt.
Kramar
"Låt själen vara fri"

God eftermiddag!
Nessa, hoppas verkligen du blir piggare snart - inget kul med bomull i huvudet =(. Hoppas det blir lagom trevligt på kalaset ikväll då! ;)
Kom i säng vid 2.50 i natt så det blir inte många knop när jag kommer hem… Ska krypa ner i tv-soffan och zappa och mysa med lilltjejen.
Imorgon är det fredag =)!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tjinixen!
Usch, många är förkylda nu runt omkring mig. Hoppas att jag håller mig frisk.
Krya på dig nessan och ta hand om dig.
Arbetat idag, gick sedan och handlade massvis med frukt, kiwi och päron i korg kostade 10 kronor. Apelsiner och äpplen blev det också. Mums med frukt.
Ikväll blir det lugnt med tv-tittande.
Tiden går så fort, jag får panik.