Dagens hälsning 23/2
Godmorgon!
(Äntligen fick jag säga detta)
Uppe tidigt idag eftersom jag ska vara hos sjukgymnasten klockan 10.00.
Det har snöat en del inatt och nu har det börjat blåsa upp så det är yrsnö. Trevligt…………
Efter sjg ska jag åka och handla en ram till ny målning. Och sedan ska jag börja skissa.
Hoppas ni inte är alltför insnöade, detta är inte klokt!
Kramar

Godmorgon!
Så vaknar man upp och inser att snöandet bara tog en paus igår kväll, ett tjockt nytt täcke förgyller dagen…=(.
Det är så jäkla halt på vägarna att det knappt går att köra i samhället längre. Sand verkar inte finnas i länet…I går stod lastbilar lite här och där av vägen och bilar krockade i rondellerna…
Ha en skön tisdag och håll er borta från vägarna om ni kan!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Nytt snöfall idag, det är så man deppar ihop.
Kallt som attan, dock inte lika kallt som igår och det får man ju vara glad för.
Kaos i tågtrafik, tunnelbana och förseningar på bussarna. Underbart!
Ha en fin tisdag och lycka till med skissen Gilla. 
"Låt själen vara fri"
Godmiddag Morgaine och alla ni andra 
Här är det nollgradigt och solen har tittt fram.
Blir inget jobb idag
Förkylningsvärk i hela kroppen, och trots att vi har eldat så här är 24 grader inne, sitter jag med tjock kofta och fryser.
Deg i skallen och trött. Är inte särskilt snuvig eller hostig. Nej ingen feber, det har jag sällan. När jag ätit så blir det täcket över huvudet och zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
om jag nu kan hålla mig härifrån.
Min gullige yngste son var hemma i helgen och skottade uppfarten till oss.
Så det är inte därför jag har ont.
Ha en skön dag, och lycka till med vad ni ska göra.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godeftermiddag!
Hugaligen vad det är kallt ute. Jag har gått i snö och stått och väntat på bussar i blåst och kyla. Men nu är allting avklarat och jag sätter här inne och myyyyser i värmen.
# 3 - Låter som om du ska behålla täcket på resten av dagen 
Nämen hej :-)
Så bedrövligt är det väl inte och vi bor ju i Sverige och det är meningen med en vinter *ler*.
Kallt har det varit förr, för svenskarna gick över isen till danskarna och danskarna hit osv… 
En förkylning som är på G är mindre roligt!
Kallt hos mig också och ännu kallare blir det till natten. En god potatissoppa puttrar på spisen och den kommer att sprida lite värme till våra magar 
Ha det/ kram Spanaren
Ps Så kul att du är bättre Morgaine så att du kan skissa igen :-)