Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 818 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 11/12

Hej alla :-)

Nyss kommit in från en hälsosam prommis i skogen med vovven.

Nu ska mattor slängas ut och dammas och sedan ska här bakas *fniss*

Äkta mannen fyller ojämna år i morgon och ska ha fika med sig till jobbet. Det är en sed på hans jobb att den som fyller år bjuder på fika Flört

Ha en bra dag/ kram Spanaren

Elpida
0

Attans, nu påminde du mig Spanis!

Jag skulle ju bakat igår - det är min tur att bjuda på torsdagsfika här på jobbet… Det får bli till att handla på kondis idag…(fattar inte vad som hänt med mitt minne - så gammal är jag ju inte…)

Torsdag ja, skönt att veckan passerat så fort. Känns som man bara vill framåt - mot våren och varmare tider.

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmorgon Spanaren, Elpida och alla ni andra Skrattande

Idag blir det in till Tandis i HelsingborgObestämd Bet ju sönder en tand i tisdags och fick en akuttid idag. Än har jag ingen tandvärk, plomben sitter kvar, fast halva tandväggen är borta. Fick ledigt hela dagen/kvällen, så en snabb runda inom Sjätte Sinnet blir det. Ska kika på tarotlekar och kanske någon sten och lite annat smått och gott.Oskyldig Sen Hjärter Ess, som vi hade i Klippan la ner så har jag ingen sk. new age butik i närheten, utan är hänvisad till nätet. Och det är mycket sällan jag kör in till Hbg, Så det får jag inte missa. Får ju ingen riktig kontakt med min Cosmic Tarot. Antingen är jag för splittrad eller är den lite fel just nu. Den väcker inte min fantasi, känns lite reserverad, till skillnad mot min minitarot av Witchy.

Återkommer med hur det går med min tand, om det blir en krona eller han kan lappa ihop den. Jag har ju gått hos honom i runt 20 år nu, så då kör man gärna lite extra, vi känner ju varavdra rätt bra nu och jag känner mig trygg med honom. Vilket är jätteviktigt även om jag inte har någon tandläkarskräck. Retar mig mer på kostnaden haha.Flört

Men just nu ser jag mer framåt att botanisera lite på Sjätte Sinnet.

Slänga ut mattorna, hm förr la man dom med ruggen neråt i snön och piskade dem. Då blev dom lite tvättade också.

Ha en bra dag med städning och bakning och allt vad ni ska göra.Skrattande

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

# 2 Lycka till med tanden :-)

Mattor dammar jag i snön och vänds och får sen hänga ute och gona till sig riktigt :-)

/kram Spanaren

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Idag skiner solen över Malmö. Det var en kall natt men skulle bli upp till minus tre grader idag. Och så är det kalla nordostvindar…

Men det blir kanske en promenad i alla fall.

Isa - stackers dig med halv tand och allting. Uscha!

Vad gäller butiker med Tarot så finns där ju en jättebra i Helsingborg, nära Stadsteatern. Där finns allting man kan önska sig plus annat som man inte visste att man önskade sig :-)

Isa56
0

Morgaine ¨måste vara "Sjätte Sinnet "du pratar om, det ligger runt hörnan från stadsteatern räknat. Och där är mycket som man inte visste att man behövde Oskyldig Dit ska jag. Är ju helsingborgare i förskingring, flyttade därifrån för en 22 år, och det är inte klokt vad där är förändrat. På gott och ont.

MM snöpiskade mattor, luktar jättegott och friskt sen när man fått in dom igen.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Jaaaa, så  heter det Skrattande

nillanb
0

Dagens !

Jag tillbringade hela förmiddagen på spikmattan Tungan ute, i ett försök att lura kroppen… lyckades till viss del, för nu är jag uppe.

Ha en fin dag alla