Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1072 ggr
Pagan
0

Insidan

Jag är ju relativt ny här på sajten..ja, för 2 veckor sedan eller så googlade jag ang kristaller och kom till iFokus sajten insidan. Där var ju totalt stop på inlägg. iFokus har ju inte ens rubriken kvar, fast innehållet på sajten finns där fortfarande. Jätteintressanta inlägg och grejer tycker jag. Nu har jag och en till sagt ett och annat om vädret, det är de enda inläggen på bra länge. Någon som vet varför…

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Soffe
0

Insidan va väldigt lite aktiv, så de tog bort sajten här från själva nätverket, det synliga ifokus eller vad det kallas för.

Pagan
0

okey, fattar bara inte varför den var så lite aktiv. Det finns ju en hel del gott o blandat där.

Sajtvärd Tarot

Soffe
0

Det blev väl så att medlemmar tappade intresset av att skriva där. Sen påminde ju det mesta om vad som finns på ÖN, healing osv.

Pagan
0

jo, det är sant. Det är en salig blandning. Men å andra sidan det finns ju en del info där, som hade varit kul att gå igenom. Hur länge håller denna/sådan sajt "öppet hus"?

Sajtvärd Tarot

Soffe
0

Ingen aning. Du får nog fråga ifokuskillarna om det. Det är dem som tagit bort sajten.

Pagan
0

Will do. Skrattande

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Pagan! Jag var medveten om detta när jag öppnaden denna sajten. Eftersom denna är en tarotsajt så får ämnena kring korten ju ha största prioritet, men jag har varit inne på att ta över vissa av Insidans forumsgrupper.

Däremot så kunde det vara intresant att bjuda de som var aktiva medlemmar där och som var intresserade av sajten. Soffe, du var väl Medarbetare där. Kan du inte spåra upp dem som var därinne och skrev.

Jag har redan tagit några av forumgrupperna hit, men hittills var det inte varit aktivitet där. Kanske det ligger på att dessa medlemmar får en hint om att de kan komma hit.

Vad säger du Soffe?

fridelfina
0

Var det inte så att sajtvärden helt enkelt slutade vara aktiv? Det var iallafall så jag har uppfattat det.

Soffe
0

#7 Fast jag va inte Medarbetare där så länge att jag kände några så.

#8 Jo hon va borta långa perioder utan o säga något till oss andra, mkt dålig stil tycker jag. Framförallt oansvarigt! Lämna oss Medarbetare att vi ska sköta allt. Hur schysst är det!

fridelfina
0

Åh, saker kan hända i livet som gör att man inte kan eller orkar att fullfölja det man åtagit sig! Vi vet inte vad som hänt och bör väl inte spekulera i det egentligen, fast man kan ju önska att få veta.

Det kan ju faktiskt hänt något tragiskt.

Soffe
0

#10 Jo fast höra av sig tycker jag man kan göra. Det är min åsikt iaf. Jag vet varför hon va borta till o från.

Pagan
0

#7 Vilken fenomenalt bra idé att återvinna, vore ju jättesynd om det gick till "spillo" Där finnsju en del som vi kan relatera til helt klart.

Soffe sicken tjusig Avatar du har, du är ju riktigt ärtig

Sajtvärd Tarot

Soffe
0

#12 Tack Skrattande Jag gillar rosor och de ska se ut sådär enligt min smak Glad

Farwuq
0

Jag är där inne och läser av och till.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pagan
0

#14 jo jag vet, det har väl typ bara varit du och jag och väderprognosenFlört

Sajtvärd Tarot

Farwuq
0

Skrattande