Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 650 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 20/1

God middag!

Just ni snöar det här i Malmö, och det gör visst så i hela Skåne. Barnen är ute och leker i snön på gården.

Tänk, vilken vinter vi haft! Vad hände med den globala uppvärmingen? Hela norra halvklotet har ju haft snö och sträng kyla…………… hm……….

Ha en bra dag!

Soffe
0

Goddag!

Ja det har snöat hela morgonen här, men nu har det lugnat ner sig lite. Ja den här vintern slår hästlängder! Det va länge sen vintern va såhär vintrig :-D

Idag ska jag handla mat. Det ska faktiskt bli trevligt tycker jag, även om jag vet att det inte brukar va poppis.

Ha en bra dag alla!

[Linda-E]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Ojoj, har ni snö. Jag har 5 minus grader och gråväder.

Idag var jag ut och köpte 2 st nya lampor till mitt fönster i tv-rummet. Ska köpa nya kuddar och gardiner också. Nu vill jag ha in något nytt i hemmet.

Önskar alla en härlig dag.

nillanb
0

Dagens på er Glad

Lilltjejen är hemma och febrig i dag, stackars liten…

Önskar er en skön dag

[Camio]
0

Grå grå grå är denna dag…

NessaInglorion
0

Hoj hoj!

Ont, ont, ont i ryggen har jag. Gråter Ramlade illa i lördags i en trappa så jag är rätt blåslagen fortfarande. Kallt och blåsigt, isiga vindar skulle man kunna säga.

Ha en fortsatt fin onsdag allihop!

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

#5 Då hjälpte det ju inte att jag blåste då Tungan utehar du varit hos doktorn? Låter som om du skadat dig rejält.

Detta är veckans enda och därför bästa onsdag. Vädret sucks bigtime, men det är ju ljusare med mycket snö och ungarna har ju sååå kul, djuren drar in mindre lort och fasadbelysningen kommer mer till sin rätt i snön. Positive thinking.

Ska strax börja med middag. Pasta ost och skinksås - lilltjejens favorit. Har stått och lagat mat i massor denna vecka. Min man och barn ska till Åre i helgen och då brukar jag laga och frysa i mjölkkartonger, bara att värma efter en heldag i backen. Själv ska jag njuta av att ha huset nästan för mig själv en vecka och bara vara. Ska bli så najsigt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

#6 Nej jag har inte varit där. Det har liksom blivit värre och värre hela tiden så jag tror att jag bör gå till en naprapat. Ska se om jag kan få en tid den här veckan. Glad

"Låt själen vara fri"