Dagens hälsning 19/1
Godmorgon Linda och alla ni som sover sött ännu 
Idag ska jag tvätta och stryka och sortera lite i garderoberna.
ha en underbar dag
Godförmiddag!
Nu har även denna vaknat. Oj oj som jag har sovit!!! Begriper inte hur jag kan sova så länge. Jag vaknade tjugo över åtta och satte på radion, tänkte jag skulle ligga en stund, men så somnade jag och vaknade fem i tio.
Det är mörkt och mulet idag och det har kommit lite mera snö. Men vi har inte så kallt nu så om det inte fryser till så kommer det att försvinna.
Tänkte jag skulle ta en promenad till Coop Forum, ungefär 20 minuter. Sen tar jag bussen hem.
Katternas hemsida blev inte riktigt klar igår så jag ska göra den klar idag. Vaddå tidsomptimist?? 
Ha en bra dag!
Goddagens!
Återigen en dag på jobbet med massa måsten och stress… Ibland önskar jag så att man bara kunde jobba halvtid eller så och ändå ha råd att leva… en vacker dag så kanske :)
Ha en bra dag alla!

Ja du Camio, En vinst på lotto skulle ju inte sitta fel. Hörru Morgaine din sjusovare, jag blir så himla avundsjuk på att du fått sova så länge. Vid det laget hade jag jobbat i 4 timmar. Vad hittar damen på under natt timmarna egentligen - eftersom du behöver ta igen så mycket sömn…hm, jag bara frågar
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
# 4 - Jag är en nattmänniska och har ett dygn som är längre än 24 timmar. Därför blir det lite konstigt med mina sovtimmar ibland. Så himla länge sover jag inte eftersom jag inte kommer isäng förrän vid ett-tiden.
Japp Pagan, en beställning om en miljonvinst är inlagd till universum, sitter här och väntar på att den ska falla ut bara
Vi får väl samla våra krafter och tänka fram en tillsammans 
Kram!