God eftermiddag 24/7 2020.
Här ösregnar det så det studsar på backen, vindstilla och runt 17 grader ute och 23 inomhus.☔️
Hade det varit vinter hade det varit skönt med den temperaturen inne, nu är det bara kvavt och klibbigt. Önskar att det hade blivit åska som rensat upp här i luften.
Sovit dåligt och haft mardrömmar om ormar som gömt sig i ventiler mm. Tvättstugan på gång och det är som alltid jobbigt med allt spring i trappor.
För övrigt inget speciellt inbokat i helgen, utan jag tar dagarna som de kommer!
Ha en fortsatt bra fredag och helg!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2024-07-10 01:25 av Tarotstollan
Här är det lite varmare och uppehåll, solen tittar fram emellanåt. Bonden har slagit hö på fälten utanför så det doftar härligt. Jag har förberett för två smörgåstårtor som ska läggas ihop senare idag. Min äldste har nyss fyllt år så vi ska fira honom imorgon 🙂
Läskigt med såna drömmar, Stollan 🤐
Grattis till sonen!🌺
Härligt med hödoft eller nyslaget gräs som det är först. Kommer ihåg det från när jag växte upp, hade höstackar och hässjor på andra sidan vägen där jag bodde.
Ja, det har varit ganska mycket med mardrömmar de sista veckorna, aliens som har gömt sig och skrämt folk, katter som ramlat ner från höjder och folk som inte vill hjälpa till med att hitta dem och nu idag då ormar som kröp fram från överallt verkade det som…😈😮😭🤪
Men då, är du så pressad/stressad/orolig?
Nej, det är jag inte!😃
Så frågan är vad det betyder förunnat av stress?🤔
Är kroppen stressad/i obalans?
Godkväll. Hu för dessa mardrömmar. Får som tur var inte ofta. Men när de kommer brukar mannen få väcka mig för jag gråter och är orolig. Oftast drömmer jag att han slänger ut mig. Att han vägrar se mig igen. Sist slängde han ut mig o yngsta sonen. Behöll den stora. Är väl rädslan att förlora honom. Idag har alla varit trötta o sura. Barnen har haft raseriutbrott flera gånger. Den yngre väckte mig vid 05.30 idag. Klarvaken och jag helt slut efter maghaveri några timmar på natten. Så nej, inte vår dag. Imorgon ska barnen sova hos farmor. Jag har tjejkväll. Eller som 8 åringen sa " nej mamma, tant kväll"
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Gokväll alla fina människor! Har semester och tråkigt. Ont i mitt trasiga knä och kan typ inte göra nåt alls på min ledighet… Började sjukgymnastik/rehab för knät men det blir bara sämre och sämre. Har bokat tid till vårdcentralen för vidare utredning och remiss till ortopeden igen. Sover också dåligt, men inte pga mardrömma utan pga onda knäet och har en kylklamp inlindad i handduk som lindrar lite extra.
#5. Skulle inte förvåna mig. 🤐
#7. Fridelfina, kul att se dig igen, det var längesedan!👍
Så tråkigt och jobbigt med ditt knä, vad har du gjort?
Hoppas att de kan hjälpa dig vidare på vårdcentralen.

Hej Jo jag skadade min menisk 2016, tränade istället för operation. Slutade träna (skulle inte göra det, men det gjorde ju inte ont längre…) och det gick bra länge tills i våras. Hamnade på närakuten igår då jag gjorde illa mig lite till på en promenad, fick kryckor, ny smärtmedicin och en tid till ortopeden om en vecka. Slapp gå via VC!
Ojojoj, krya på dig!🤗