Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 169 ggr
Tarotstollan
0

Godmorgon 23 Juni, 2020.

Mulet men uppehåll och ca 14 grader.
Sitter och väntar på att kl. skall bli 8, så jag kan ge mig iväg till frissan.
Hade tur när jag ringde henne igår, hon går på semester v. 28 och hade bara en tid kvar fram till dess och det var idag kl. 9.
Lite väl tidigt för mig men jag fixar det genom att inte sova förrän jag kommer hem igen!😕😴
Skall passa på att handla också när jag går hem, lika bra att passa på när jag ändå är ute!

Ha en bra tisdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2022-10-24 00:20 av Tarotstollan
flocken
0

Godmorgon Är mer eller mindre liggandes just nu. Jag fixar inte bedövningen hos tandläkaren. Så igår dubbla bedövningar, morfin för ryggen, pizza. Magen gör ont, illamående. Så blir lugnt idag. All ork är borta.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

Stollan,  jag skulle också behöva klippa mig, det har hunnit gå nio månader sen sist… inte för att det gör så stor skillnad på min frisyr egentligen, men håret har blivit alldeles för långt.

Aj, flocken 😕 Hoppas du mår bättre snart!

Idag ska vi flytta de allra sista sakerna i mammas hus. Imorgon kommer städfirman. Det ska bli så skönt när allt är klart!

Tarotstollan
0

Oj flocken, det låter inte bra. Hoppas att du mår bättre nu.

Amandla, skönt att det är klart med flytten nu, så du kan ta det lugnt. Allra helst nu när de lovat ännu varmare väder!🥵

Amandla
0

Tja, lugnt och lugnt kan vi ju diskutera. Allt ska ju packas upp också 🤪plus att en städfirma ska komma och flyttstäda i det nya huset för det var inte gjort 😡Mitt bästa råd vid en flytt: se till att ha mer än en vecka tillgodo mellan man flyttar ut ur det gamla och tills de nya ägarna flyttar in där, och att inte beställa flyttfirma till dagen efter man fått nycklarna till det nya boendet. Då hinner man kolla upp det nya stället ordentligt, att det är flyttstädat (inte bara dammat lite här och där och kanske sopade golv), att allt fungerar som det ska som varmvatten och dörrlås. Suck.

Tarotstollan
0

Usch så jobbigt!😕