Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 146 ggr
Tarotstollan
0

God eftermiddag 12 Juni, 2020.

Här är runt 23 grader, soldis och kraftig blåst, med andra perfekt väder enligt mig.👍
Tyvärr har jag sovit dåligt, vanligt när jag skall ha tvättstugan och det gör ju inte precis att jag känner mig på topp.😕
Som tur är så skall jag strax gå och hämta tvätten och sen kan jag lägga mig en stund och vila.
Har också äntligen varit uppe på vinden och plockat ned min fläkt, balkongstolarna och dynorna till dem.
Måste bara sopa av balkongen innan jag sätter ut stolarna där, det är alldeles för mycket både pollen, vissna löv och annat skräp därute för att det skall kännas trevligt att sitta i det.

Ha en fortsatt trevlig fredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2022-10-20 22:51 av Tarotstollan
flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag. Här har vi haft Skolavslutning. Lite speciellt i år. Men blev bra ändå. Tänk att killarna alla börja 7an respektive 2an i höst. De har även badat. Brrr. Vi har knappt +15, mulet och blåser. Men är det sommarlov så är det. Vårt projekt går framåt. Nu är trädäcket nytt. Snart ska det börjas grävas. Spabad är beställt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
0

Badat?😮 🥶 Vilka modiga killar!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!