Goddag 1 januari
Jag höll på att skriva "godmorgon" men klockan är visst mitt på dagen. Idag ska jag samla ihop mina krafter för att klippa en liten pudel som är på besök.
God fortsättning på er! 🥳
- Redigerat 2024-07-10 01:45 av Tarotstollan
Godkväll alla Nerbäddad i soffan med dirty dancing på tvn o valpen vid min sida. Fortfarande sjuk. Imorgon ringer mannen till vc o kräver en lungröntgen på mig. Hostar fortfarande svårt o kan inte längre prata. Äta är nästan omöjligt. Gått ner i vikt. Trots flera olika mediciner blir jag inte bra. Nu även lätt feber. I natt väckte han mig för att se att jag var vid medvetande. Orkade gå morgon promenaden med sigge. Vilken underbar hund.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Den här dagen har varit väldigt seg, antagligen för att jag satt uppe extra länge igår, om det är möjligt!😉
Sovit dåligt också, jag åt antagligen för mycket god mat i går kväll.🤤😃
Men då har vi startat det nya året i alla fall, med alla förhoppningar om att det skall bli ett bra år!👍
God fortsättning allihopa!❤️🥳
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#1. Oj då flocken, det låter verkligen inte bra!😕
Hoppas verkligen att de reagerar nu och ser till att undersöka dig ordentligt. Bra att din man kan ringa, de inser nog bättre att det är allvarligt när ens partner ringer istället för att man ringer själv. Fast i ditt fall blir det svårt att ringa om du inte kan prata.
Krya på dig!🤗
Krya på dig-kram till flocken 🤗
#3 såhär sjuk har jag inte varit på många år. Får nog inse att börja jobba på tisdag går inte. Har aldrig haft stängt pga sjukdom. Men någon gång ska väl vara första. Sigge lämnar inte min sida. Min lilla 6 mån stjärna
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Lille fine Sigge!❤️