Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 468 ggr
Tarotstollan
2019-06-20 23:27

Trevlig Midsommar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi här inne på Tarot önskar alla en riktigt trevlig Midsommar!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
2019-06-21 00:43
#1

Här blir inte mycket firande.
Kommer att vara hemma hela helgen. Jag ringde till mamma och undrade hur vi skulle göra med firandet, då sa hon att det var bättre att jag tog det lugnt med min hälsporre än halta upp till henne. Vi firar ju egentligen ingenting, så det passar mig perfekt.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2019-06-21 06:45
#2

Godmorgon Tycker det låter perfekt stollan. Jag kan komma så kan vi sitta o uggla tillsammans 😄 Är ute vid stugan. Inte på g alls. Trött, huvudvärk och illamående. Bjudna på sill lunch, nästan 25 personer. Huu min ångest. Kommer inte fixa det. Hur kan man tycka sånt är roligt? Vid midsommar stången kan jag gömma mig bakom en buske. Jag v tänkte sitta i en solstol o läsa en bok.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2019-06-21 09:07
#3

Det blir ugglande här också, jag har heller aldrig trivts på fester, så du är inte ensam om det flocken. Små sällskap är mer okej, men egentligen trivs jag bäst hemma eller med bara ett par personer till. Det blir för stimmigt och rörigt, särskilt om det är alkohol med i sammanhanget och då är det inte jag som drar upp konsumtionen precis.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
2019-06-21 11:21
#4

Vad skönt att höra att det är fler än mig som gärna tar det lugnt. Jag åker ut till stugan för att koppla av. Inte umgås v med +20 människor. Nu har jag o dexter placerat oss i skuggan med filtar, dynor, vatten o en bok.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2019-06-21 21:16
#5

Här har varit mulet hela dagen. Jag mådde illa och var yr i går kväll, så jag har legat i stort hela dagen.

Här på området har det varit ovanligt tyst och skönt men kvällen är fortfarande ung…🍸
Däremot var det någon som var inne och jobbade på dagisbygget mittemot här under dagen. Fler än oss som inte firar…

Ser nu att solen tittar fram strax innan den försvinner bakom gran-topparna.☀️
Enda positiva med dagisbygget (men även negativt)  är att de tog ner många gamla och framför allt höga träd, så nu ser jag mycket mer av Rya Åsar skogen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: