Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 544 ggr
Tarotstollan
1

Godmorgon 4 november 2018.

Uppehåll och nästan 5 grader.
Skall strax krypa ner i bingen men är inte särskilt trött, då jag sov extra länge igår, mådde inget vidare eftersom jag både hade haft tvättstugan och sen var tvungen att gå och handla.😓
Hade helt missat att det är Alla Helgons helg nu och tyvärr har ingen ringt och frågat om jag ville följa med och tända ljus på gravarna heller.
Så jag tänder ljus här hemma istället och det går lika bra  men det är ändå lite fint att åka till kyrkogården och se hur det ser ut där.
Har inte varit på kyrkogården  vid denna helgen på många år och ändå är det bara lite över 1 mil dit, men så är det när inga bussar går och ingen som har bil tänker på att ringa och fråga.

Hoppas att ni får en fin söndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
1

Jag har inte heller varit vid någon kyrkogård, det blev inte av i år. Vi hade en trevlig familjemiddag här istället, och vi tänker ändå ofta på de våra som gått över.

flocken
1

Jag tog hunden i ena handen o en påse med ljus och gick till kyrkogården igår. 6,5 km blev det när jag var hemma igen Så var inte så långt . Idag tog jag med svärmor till IKEA och lite andra affärer. Snart 3 v sen svärfar gick bort. På fredag begravning.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
1

Jag och min yngste har röjt i klädkammaren uppe. Det var inte så längesen sist, men behövligt ändå för där ställs sånt in som inte riktigt har hittat sin rätta plats än. Flera skräppåsar, flera påsar med pantflaskor och en del som jag skickar med honom eller hans bror hem. Något lite saker som ska skänkas alternativt säljas. Så skönt att det är gjort! 🥵

Tarotstollan
1

Ja, det är så skönt när man äntligen kan röja upp och bli av med en massa bråte. Tråkigt är att det tar sådan tid och att det snart är fullt med bråte igen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

Haha, nä du, här blir inte så mycket ny bråte!