Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 678 ggr
Pagan
3

17 januari 2014

Gooodmooorgon!😃

Jösses, det Àr fredag. SÄÄÄ hÀrligt! Kom hem sent i gÄr och jag har sovit och drömt sÄ mycket att jag var omtöcknad dÄ klockan ringde. Jag var lÄngt borta i drömmarnas land.

Kallt som attan hĂ€r. Den snö som de "lovat" kom av sig under gĂ„rdagskvĂ€llen. Det Ă€r jag himla glad för. Trodde jag skulle fĂ„ skotta mig ut i dag. Tycker det rĂ€cker som det Ă€r. 

Hoppas Ni fÄr en skön dag i dag vad NI Àn fyller den med.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

[NeferNefer]
3

God morgon! Jag Ă€r trött 
 hoppas alla fĂ„r en fin dag idag :-)

Twinflamewolf
3

Goooood Moooorgon eller Goooood KvĂ€ll đŸ˜‰

Lite sent om sider kom jag in hĂ€r och gör ett litet tappert försök att skriva om jag inte fĂ„r skrivförbud igen â˜șmen en trevlig sajt vill man ju hĂ€lsa pĂ„ om Ă€n inlĂ€ggen inte Ă€r mĂ„nga frĂ„n min sidaâ˜șmen vet för lite om Ă€mnet för att uttala mig sĂ„ jag har inget att ge inom Ă€mnet.

Skotta,tjohooo har skottat hela dagen men ocksÄ en skön lÄng promenad pÄ fyra timmar med rast och fika vid bryggorna vid Siljan sÄ jag kÀnner mig sÄ nöjd och ville bara sÀga hej pÄ er inne pÄ Tarot.

Kram kram och ha en fin Fredag pĂ„ er đŸŒș

Hoppas jag vĂ„gar skriva hĂ€r nu utan att fĂ„ skrivförbud  för jag har inte gjort sajten nĂ„got ontđŸ˜•â€ïž

Tarotstollan
3

HĂ€r har det varit "snöovĂ€der" idag, det har nog kommit 2-3 cm extra snö men det Ă€r vinden som Ă€r det vĂ€rsta, snön virvlade frĂ„n tvĂ€ren! Jag har sjĂ€lv inte varit utanför dörren men jag ser hur de andra drar i mössor och halsdukar nĂ€r vinden river i. Just nu Ă€r det -3,4 hĂ€r.

Ha en fortsatt trevlig fredag kvĂ€ll!🌛

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!