Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 589 ggr
Pagan
1

Goddagens 22 december

Hoppas alla fått en skön start på dagen.

Här hade jag värsta sovmorgonen och fick frukost serverat🙂Känner mest för att slappa runt och göra så lite som möjligt idag. Inte så mycket julkänsla här. Svårt då det är tre nyanser av grått och bara regnar. Vad tror Ni, blir det en vit snö i år?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
1

Härligt att du fått sova ut Pagan!👍

För min del blev det inte mer än 6 timmars sömn, kan inte sova mera om jag skall hinna färdigt här i "skiten"!😕
Lika mulet och tråkigt här, det var i alla fall uppehåll medan jag var ute en sväng. Köpte hyacinter som jag nu planterat om och så får de lite vatten så att de börjar blomma på Julafton.

Just nu hör jag hur ösregnet smattrar på fönsterbläcket!😕 Så det verkar väl som att vi inte får någon snö till Jul!
Jag har tagit en liten matpaus, passar på att titta på julfilmen "Fred Claus" och skriver lite här inne!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2

God kväll på er. Idag har jag haft en lugn dag.. jag ska ju inte fira julen hemma i år och inte förrän annandagen. Men har lite smått jag ska köpa till i morgon i julklapps väg.. 😃

Hur går det för er med julstöket.. 🤔

Ha en trevlig kväll 🤗

fridelfina
2

Gokväll på er!

Här har hela 7 timmar spenderats i tvättstugan från kl 7 i morse, sen var det snabbdusch och så till pappa på lilla julafton med de flesta av mina syskon.

I morgon är det lön och juklappsshopping på schemat, ledig hela dagen!

Vintersolståndet var igår, nu går vi åter mot ljusare tider! Kram på er